مراسم بزرگداشت جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج برگزار می‌شود

هواپیمای ATR تهران-یاسوج ۲۹ بهمن ماه ۹۶ در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد که به دلیل سخت‌گذر بودن و بارش بیش از ۳ متری برف عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان به طول انجامید و چهارم تیرماه ۹۷ پایان عملیات در دنا اعلام شد.

کد خبر : 9394
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۴
مهر دنا/ معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیین بزرگداشت عروج ۶۶ مسافر و خدمه هواپیمای تهران- یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم در یاسوج برگزار می‌شود.

به گزارش مهر دنا از یاسوج، سید محمد کاظم نظری در نشست هماهنگی بزرگداشت جان‌باختگان سقوط هواپیمای« تهران _ یاسوج» اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده هفته آینده مراسم یادبود ۶۶ مسافر و خدمه هواپیمای تهران-یاسوج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می‌شود.

وی خواستار همکاری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه این مراسم شد و افزود: این مراسم یادبود با حضور مقامات  کشوری و استانی و خانواده‌های جان‌باختگان این سانحه هوایی  برگزار می‌شود.

نظری ادامه داد: دستگاه‌های متولی و اجرایی استان با هدف گرامی‌داشت یاد و خاطره آن کبوتران آسمانی و پاسداشت آن روزهای سخت امداد رسانی در استان این مراسم را برگزار می‌کنند.

به گزارش مهر دنا، هواپیمای ATR تهران-یاسوج ۲۹ بهمن ماه ۹۶ در ارتفاعات دنا دچار سانحه سقوط شد که به دلیل سخت‌گذر بودن و بارش بیش از ۳ متری برف عملیات جست‌وجوی پیکر جانباختگان به طول انجامید و چهارم تیرماه ۹۷ پایان عملیات در دنا اعلام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.