آقای بزرگواری از اسلام تنها لباسش را بر تن دارید!

کلام خود را با سخنی از پیامبر رحمت شروع کردید که بنظر من شما به سخنان ایشان پایبند نیستید بلکه فقط از اسلام لباسش را به تن دارید .

کد خبر : 8944
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

مهر دنا/ بعد از نامه حجت‌الاسلام بزگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی محمدرضا مصلحی پاسخ داد و گفت: آقای بزرگواری از اسلام تنها لباسش را بر تن دارید.

به گزارش مهر دنا از یاسوج، مجمدرضا مصلحی در نامه‌ای خطاب به بزرگواری آورده است:

جناب آقای بزرگواری نماینده سابق کهگیلویه بزرگ
سلام علیکم

کلام خود را با سخنی از پیامبر رحمت شروع کردید که بنظر من شما به سخنان ایشان پایبند نیستید بلکه فقط از اسلام لباسش را به تن دارید .

مگر در کتب درسی به شما نیاموختند که امر به معروف و نهی از منکر را چگونه انجام دهید ( اگر صادق بودید ابتدا تلفنی به برادر دینی تان زنگ میزدید و تذکرات تان را به ایشان می‌گفتید و از صحت و سقم موضوعات اطلاع می یافتید و بعد اگر اقناع نشدید نامه سرگشاده میزدید ).

گرچه هدف شما از کلامتان پیداست و این نیز بعید نبود زیرا این شما هستید که فقط زمان انتخابات مردم را میخواهید و بعد از انتخابات به تهران و قم می‌روید و خداحافظ تا انتخابات بعدی.

اما دکتر هدایت خواه بدون هیچ توقعی همیشه خادم محرومان بوده و هست و به قول شما از دکان آستان قدس رضوی هیچ حقوقی دریافت نمیکند، که اگر شما اثبات کردید که یک ریال گرفته بیایید صد برابرش را به شما میدهم.

در باب سخن شما در دفاع از جناب تاجگردون و تشبیه به موضوع طلبه و عذر خواهی رهبر . برادر عزیز چرا موضوعی را که از آن اطلاعی ندارید در موردش سخن میگویید. خوب است بدانید که ابتدا آقای تاجگردون شروع کننده این تنش ها بود و بعد از آن در یک جلسه سوالی از دکتر هدایت خواه پرسیده شد که هر کسی پاسخ ایشان را به دلخواه تفسیر کردند که قصد ورود مجدد ندارم.

اما موضوع دفتر نمایندگی آستان قدس!!! در جلسات مرکزی ستاد دکتر رییسی خبری از شما نبود آنگونه که تعریف میکنید و همه را مصادره میکنید . بسیار دردناک از واگذاری مسولیت این دفتر به دکتر هدایت خواه سخن میگویید.نکند انتظار دارید که این مسولیت به شما داده شود و پروازی اداره اش میکردید؟

نه جناب سید خدمت به امام رضا افتخاری ست که در قبال آن دستمزد نمیدهند و اینکه شورای مرکزی در شهرستان ها به مدیریت امام جمعه محترم هر شهرستان و تحت عنوان کانون خادم یاری اداره می‌شود و هدفی جز خدمت به مردم نداشته و ندارند و هیچگاه جلساتی با مضامینی که در سر دارید تشکیل نشده که اگر تشکیل میشد اطلاع رسانی شده و مشکلی نداشت .

شما خوب میدانید که شخصیت دکتر هدایت خواه محبوب و دوست داشتنی است و به هر شهری برود قطعا عده ای از برادران انقلابی به دیدنش می آیند که اینها دلیل بر جلسات نیست .

دور از انصاف است که بخواهیم شخصیت ایشان را با شما مقایسه کنیم گرچه در مجلس که بودید بر همگان واضح و روشن بود که فاصله عرش تا فرش بود پس بهتر است هر چه زودتر طلب استغفار کنید و آن اندک آبرویی که در بین جامعه انقلابی استان داشتید را از بین نبرید.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.