برگزیدگان مرحله استانی جشنواره آب=زندگی مشخص شدند+اسامی

صبح امروز و با حضور داورانی از حوزه هنری، آموزش و پرورش و کانون پرورش قکری کودکان و نوجوانان استان نفرات برتر جشنواره نقاشی آب= زندگی مشخص شدند.

کد خبر : 8802
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

مهر دنا/ صبح امروز و با حضور داورانی از حوزه هنری، آموزش و پرورش و کانون پرورش قکری کودکان و نوجوانان استان نفرات برتر جشنواره نقاشی آب= زندگی مشخص شدند.

به گزارش مهر دنا از یاسوج، نگهدار معادیجو با اعلام این خبر افزود: بیش از ۱۸۰۰ اثر نقاشی در دو بخش کودک و نوجوان به دبیرخانه استانی این جشنواره ارسال شد.
مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از میان آثار دریافتی و پس از داوری آثار ۱۰ اثر برای مرحله کشوری انتخاب شد.

وی عنوان کرد: در این جشنواره آثار نقاشی فاطمه نظری از مدرسه شاهد یاسوج، ایلیا نوروزی اصل از کانون پرورش فکری دهدشت، ستایش کشاورز از مدرسه الهه نور یاسوج، سارا گلشادی از مدرسه گل یاس یاسوج، ایلیا مبصری از کانون پرورش فکری کودکان یاسوج، هستی شهیدی از مدرسه فرهنگ مهر یاسوج، پریا پیراسته از کانون پرورش فکری کودکان دهدشت، زینب پناهی از مدرسه حجاب یاسوج، یسنا شجاعت مفرد از دبستان دخترانه شاهد دهدشت و ساقی رحیمی از مدرسه شاهد فدک یاسوج با نظر هیئت داوران انتخاب شدند.

معادیجو با بیان اینکه انتخاب آثار پس از چندین ساعت و به صورت کاملا کارشناسی و دقیق صورت گرفت، تصریح کرد: در آئینی از منتخبین مرحله استانی در جشنواره فراگیری نخستین واژه آب تجلیل خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.