پیام تسلیت رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام در پی درگذشت پدر شهید والامقام سید غریب کشاورز

سیدعلی‌ نجات رایگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام با صدور پیامی درگذشت پدر شهید والامقام سید غریب کشاورز را تسلیت گفت.   به گزارش مهر دنا، در این پیام آمده است:   بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خانواده محترم شهیدوالامقام سیدغریب کشاورز سلام علیکم پدران معظم شهدا

کد خبر : 26962
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

سیدعلی‌ نجات رایگان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام با صدور پیامی درگذشت پدر شهید والامقام سید غریب کشاورز را تسلیت گفت.

 

به گزارش مهر دنا، در این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خانواده محترم شهیدوالامقام سیدغریب کشاورز

سلام علیکم

پدران معظم شهدا با صبر و استقامت در فراق فرزند شهید خود، تجلی بخش گوهر شهادت در جامعه و سرچشمه جاودان ایثار و فداکاری هستند.

هیچ قلمی یارای وصف این صبر و ایثار نیست، آنگاه که تمام دارایی یک پدر، فرزند است و چه سعادتی از این بالاتر که پدری ابراهیم وار، تمام داراییش را در راه اعتقادات راستینش فدا کند و جوان برومند خود را جانانه برای راه سترگ شهادت رهسپار کند.

امروز فصل وصال پدری فرارسیده که سال ها است حسرت تکرار نشدنی دیدار دوباره و لذت در آغوش کشیدن فرزند شهیدش را صبورانه تنها در چارچوب بی‌جان قاب عکسی نظاره می‌کرد.

مرحوم سیدغیضان کشاورز پدر گرامی شهید والامقام سیدغریب کشاورز پس از سال‌ها بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت.

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرش ادای احترام  کرده و از درگاه پروردگار متعال، علو درجات را برای ایشان مسألت می نمایم.

امید که به فضل الهی در جوار فرزندان شهیدش مشمول مغفرت و قرین رحمت واسعه الهی واقع گردد.

سیدعلی نجات رایگان

رئیس بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان چرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.