استعدادیابی هندبال بین دانش آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول در شهرستان چرام برگزار شد+تصاویر

به گزارش مهر دنا: به همت هیأت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هئیت هندبال شهرستان چرام ‌و اداره آموزش و پرورش دوره استعدادیابی هندبال با شرکت100 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول زیر نظر عباس رضا زاده مربی هندبال نفت و گاز گچساران و مسئول استعدادیاب مطرح استان در محل سالن ورزشی آموزش

کد خبر : 23183
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶




به گزارش مهر دنا: به همت هیأت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد، هئیت هندبال شهرستان چرام ‌و اداره آموزش و پرورش دوره استعدادیابی هندبال با شرکت100 نفر از دانش‌آموزان مقطع ابتدایی و متوسطه اول زیر نظر عباس رضا زاده مربی هندبال نفت و گاز گچساران و مسئول استعدادیاب مطرح استان در محل سالن ورزشی آموزش و پرورش چرام برگزار شد.

 

مصطفی پارسایی رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:این طرح با مشارکت هیئت هندبال شهرستان چرام آغاز شده است فرصتی را برای شناسایی و جذب استعدادهای رده های پایه به فرزندان این دیار می دهد که بتوانند توانمندی خود را در این رشته ورزشی مورد سنجش مربیان و پیشکسوتان هندبال قراردهند.

 

وی افزود:استقبال بسیار مطلوبی از این طرح استعداد یابی در شهرستان شده است و نونهالان و نوجوان نیز تست های مختلفرئیس هیئت هندبال شهرستان چرام گفت: استعدادیابی هندبال در مقطع ابتدایی و متوسطه اول با حضور رییس هئیت هندبال استان کهگیلویه وبویراحمد و مربی نفت وگازگچساران و 100دانش‌آموز از مدارس شهرستان برگزار شد.

 

علی اکبر نعمتی رئیس هیئت هندبال شهرستان چرام با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره اظهار داشت: اولین مرحله استعدادیابی هندبال به‌منظور شناسایی و بالفعل نمودن استعدادهای بالقوه دانش آموزان و آموزش اصولی هندبال در این شهرستان صورت گرفته است.

 

رئیس هیئت هندبال شهرستان چرام گفت: این مرحله با شرکت 100 نفر از دانش آموزان شهرستان برگزار شد و مرحله دوم استعدایابی دی ماه برگزار خواهد شد.

 

نعمتی خاطر نشان کرد: خوشبختانه استعدادهای خوبی در هندبال چرام وجود دارد که برای پیشرفت این رشته و معرفی استعدادها و به دنبال کسب موفقیت در میادین استانی و کشوری می بایست با انگیزه بیشتری تلاش کنیم.

 

 

 

عباس رضا زاده مربی تیم هندبال نفت و گاز گچساران و مسئول استعداد یابی هندبال استان در این خصوص گفت: رشته ورزشی هندبال یكی از رشته های پرطرفداری است كه باید به آن نگاه ویژه ای داشته باشیم.

 

عباس زاده خاطر نشان کرد: یكی از برنامه ها و سیاست های هیئت هندبال شهرستان چرام استعدایابی و پرورش افراد مستعد از نونهالی تا بزرگسالی است.

 

وی ابراز امیدواری کرد: با وجود استعدادهای بالقوه در بین دانش آموزان شهرستان و با همکاری هیات هند بال چرام بتوانیم آینده خوبی جهت هندبال شهرستان چرام رقم بزنیم.

 

گفتتی است در این برنامه استعدادیابی، دبیر هیئت هندبال و دبیر کمیته استعدادیابی استان نیز حضور داشتند. کارشناسی را طی خواهند کرد و امیدواریم در آینده شاهد درخشش این عزیزان در رقابت های هندبال باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.