سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

آهو پایدار

افتتاح و بهره برداری از ساختمان شیک با معماری زیبا در شهر گراب لوداب

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهدارخانه ای که در بخش لوداب امروز افتتاح و به بهره برداری رسید مخروبه ای بود که دارای زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مربع و با محوطه ای به ابعاد ۵۰×۲۰ مربع و با زیربنا ۴۸۰ مرمت و بازسازی شد که هم اکنون آماده ی خدمات دهی به کاربران جاده ای است.
کد خبر : 32884
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰:۲۴

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: راهدارخانه ای که در بخش لوداب امروز افتتاح و به بهره برداری رسید مخروبه ای بود که دارای زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مربع و با محوطه ای به ابعاد ۵۰×۲۰ مربع و با زیربنا ۴۸۰ مرمت و بازسازی شد که هم اکنون آماده ی خدمات دهی به کاربران جاده ای است.

حمیدرضا پیمانجو از کارگاه فعال ساخت و بهسازی ساختمان‌های راهدارخانه ها و پلیس راه های در حال انجام در سراسر استان گفت و اظهار داشت: تمام راهدارخانه ها و پلیس راه های مراکز شهرستان ها در استان در خصوص نگهداری زیر نظر این اداره کل با جدیت در حال انجام است.

وی اعتبار پروژه را بالغ بر یک میلیارد تومان و از اعتبارات و منابع داخلی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور عنوان و اظهار کرد: این راهدارخانه دارای۶ اتاق، شامل نماز خانه، اتاق های مسئول، کارشناسان، رانندگان و محل استراحت در راه ماندگان و همچنین نیروهای پلیس راه است.

در پایان از پیمانکار پروژه که در سریع ترین زمان ممکن و به لحاظ عملکرد کیفی تقدیر شد.

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، معاونت فنی و نظارت راه‌های فرعی و روستایی، رئیس اداره نظارت فنی، مسئول نمایندگی دفتر راهداری و حمل و نقل جاده ای بخش لوداب، مهندسین مشاور طراح ، روابط عمومی و پیمانکار پروژه در آئین افتتاح حضور داشتند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.