پیام تبریک مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید سعید فطر

مرضیه التیامی جو مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.   به گزارش مهر دنا متن پیام چنین میباشد؛   با سلام و احترام شکر گذاریم پروردگار را که بار دیگر در صبح اول شوال در سایه عنایاتش و در پرتو برکات

کد خبر : 26848
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

مرضیه التیامی جو مدیر عامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عید سعید فطر را تبریک گفت.

 

به گزارش مهر دنا متن پیام چنین میباشد؛

 

با سلام و احترام

شکر گذاریم پروردگار را که بار دیگر در صبح اول شوال در سایه عنایاتش و در پرتو برکات و فیوضات پر تلالو این ماه عزیز فرصت نیایش و عبادت را نصیب فرمود تا مسلمانان و روزه داران مشام جان را با  عطر دل‌انگیز و معطر عبودیت  قلبی مملو از شعف، این عید سعید را جشن بگیرند.

چرا که این عید پاک ترین و عیدترین عیدهاست روزی است که  عاشقان الهی وروزه داران فارغ از زنجیرهای دنیایی به فطرت خویش بازمی‌گردند و آسمانیان به فرمان الهی و از جانب او به شکرانه یک ماه عبادت خالصانه مأمور اعطای پاداش و عیدانه به بندگان می‌شوند.

اینجانب حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فرخنده و مبارک فطر را به همه ی عموم مردم  و جامعه هدف جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان تبریک و تهنیت می گویم سعادت و بهروزی همگان را از درگاه خداوند متعال ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسألت می نمایم.

 

مرضیه التیامی جو

مدیرعامل جمعیت همیاران سلامت روان اجتماعی استان کهگیلویه وبویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.