میشه عدل پیگیر وضعیت معیشتی باشد .نمایندگان فقط تا یه اشکال پیش میاد هستشون.وگرنه بعد کاری به آموزش وپرورش ندارند
واکنش عدل هاشمی به تنبیه دانش آموز شوتاور با خط کش داغ
جای بسی تاسف است که رابطه معلم و دانش آموز آن هم کلاس اول ابتدایی را ترس٬ ارعاب و تنبیه با خط کش داغ رقم میزند.
مهر دنا/ عدل هاشمیپور نماینده مردم شهرستانهای ۴ گانه کهگیلویه و بویراحمد نسبت به تنبیه دانش اموز روستای شوتاور کهگیلویه توسط معلم با خط کش داغ واکنش نشان داد و به مدیرکل آموزش و پرورش طی نامهای خواستار رسیدی به این موضوع شد.
به گزارش مهر دنا، در این نامه آمده است: بدون تردید مهمترین و موثرترین کانون تربیت بعد از خانواده برای فرزند مدرسه هست و کلاس درس محل تربیت، پرورش و سپس آموزش است.
نیک میدانید که تنبیه بدنی از نظر روانشناسان٬ متخصصان و مشاوران مطرود و مذموم است و امروزه روشهای نوین تربیتی و آموزشی و ایجاد انگیزه و روشهای تشویقی در امر تعلیم و تربیت نهادینه شده و سیاست وزارت آموزش و پرورش٬ هوشمند سازی و مکانیزه نمودن فرایند تدریس و اجرای طرح تحول بنیادین است.
در چنین شرایطی جای بسی تاسف است که رابطه معلم و دانش آموز آن هم کلاس اول ابتدایی را ترس٬ ارعاب و تنبیه با خط کش داغ رقم میزند. خبر کتک زدن دانش آموزان روستای شوتاور منطقه چاروسا مایه تأسف و تأثر عمیق اینجانب گردید. گر چه عذر خواهی معلم و مسئولین آموزش و پرورش نوش دارو بعد از مرگ سهراب و سهراب هاست اما انتظار دارم که ضمن بررسی جدی و برخورد قانونی و بدون اغماض این حرکت ناشایست، ترتیبی اتخاذ شود که فضای مدارس تلطیف٬ دوستانه و عاری از هر نوع تنبیه بدنی گردد و ریشه این عوامل شناسایی و تمهیدات لازم صورت پذیرد. اینجانب به عنوان وکیل مردم ضمن دلجویی از این دانش آموز و خانواده ایشان خود را پیگیر حق و حقوق آنها میدانم و بدانید همواره دغدغه آموزش و پرورش و تربیت صحیح نسل جوان را داشته و دارم.
انتهای پیام/
برچسب ها :آموزش و پرورش ، پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا ، تنبیه دانش آموز شوتاور ، سایت خبری و تحلیلی مهر دنا ، کهگیلویه ، مهر دنا عدل هاشمی پور
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1