روشنفکر: مجلس سیاستمدار می‌خواهد نه بازجو و شهریار/عضو حزب مردم هستم/ مردم دیگر اعتقادی به چپ و راست ندارند+تصاویر

ندای وحدت جریان مردم است ،چیزی به جز مردم و برای مردم نیست و آغوش جریان ندای وحدت به روی تمام هم استانی‌های عزیز که دل در گرو این آب و خاک دارند، باز است.
کد خبر : 33716
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ندای وحدت جریان مردم است ،چیزی به جز مردم و برای مردم نیست و آغوش جریان ندای وحدت به روی تمام هم استانی‌های عزیز که دل در گرو این آب و خاک دارند، باز است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا، مهدی روشنفکر در نشست‌هایی با اقشار مختلف مردم اظهار داشت: در گعده‌های مربوط به گروه‌های سیاسی شرکت نمی‌کنم و عضو حزب مردم هستم و هر جایی اراده مردم باشد مهدی روشنفکر نیز خواهد بود زیرا با خود عهد بسته‌ام جز برای مردم قدم برندارم و خود را تنها وابسته به مردم می‌دانم و به نوکری برای مردم افتخار می‌کنم.

وی عنوان کرد:اصلاح طلبان و اصولگرایان در تمامی چهل و‌ پنج سالی که از عمر انقلاب گذشت در واقع دانش آموزان یک دبستان بودند در دو نوبت صبح و عصر که هرکدام سعی داشت مسئولیت آتش زدن بخاری و شکستن شیشه کلاس درس را گردن دیگری بیندازد در حالی که پنج شنبه و جمعه‌ها همه بچه یک محله بودند و با هم گل کوچک بازی می‌کردند. و باید این حقیقت را پذیرفت که مردم دیگر اعتقادی نه به چپ دارند نه به راست، که آزموده را آزمودن خطاست.

روشنفکر با تاکید بر اینکه مجلس سیاستمدار می‌خواهد، مجلس مهدی روشنفکر را می‌خواهد نه بازجو و شهریار گفت: تعجب می‎‌کنم عده‌ای که خود را علامه دهر می‌دانند چگونه در موضع گیری‌های خود فضای سیاسی را با میز بازجویی اشتباه می‌گیرند و بعضا تمام ارکان نظام را به صورت پنهان مورد حمله قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه جریان ندای وحدت به پشتوانه مردم انقلابی و ولایتمدار دیگر چنان قدرتمند شده که هیچ گروهکی توان مقابله با آن را ندارد، خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان فقط از مسئول بودن علائم حیاتی آن را دارند دریغ از برداشتن یک قدم برای حل مشکلات و معضلات مردم .

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آنهایی که پست ها و مسئولیت‌های آنچنانی داشتند و هیچ قدمی برای مردم برنداشتند با چه رویی کاندیدای نمایندگی مجلس شده‌اند؟! در حالیکه مدیر اجرایی بودند و دستشان برای گرفتن دست مردم باز بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ستاره شنبه , 14 بهمن 1402 - 11:24

آقای روشنفکر شما به معنی واقعی بویراحمد را متلاشی کردید

زهرا شنبه , 14 بهمن 1402 - 11:30

هیچگاه بویراحمد اینقدر بحث طایفه گرایی باب نبوده است
چرا در سالهای گذشته این حرفها نبود مردم از این وضعیت خسته شده اند