روایت مهر دنا از نشست‌های گسترده مردمی با روشنفکر

روشنفکر: برخی میز سیاست را با میز بازجویی اشتباه گرفته‌اند/ دوران کاسبی با دین در بویراحمد تمام شده است

برخی افراد این روزها در فضای سیاسی بویراحمد بزرگ چنان حرف می‌زنند که گویی در اتاق بازجویی حضور دارند و در واقع باید گفت میز سیاست را با میز بازجویی اشتباه گرفته‌اند.
کد خبر : 33701
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸

نماینده مردم شریف شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون می‌گوید: برخی افراد این روزها در فضای سیاسی بویراحمد بزرگ چنان حرف می‌زنند که گویی در اتاق بازجویی حضور دارند و در واقع باید گفت میز سیاست را با میز بازجویی اشتباه گرفته‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در نشست‌های خانگی در جمع اقشار مختلف مردمی اظهار داشت: برخی خود را مومن معتقد به نظام و انقلاب می‌دانند اما متاسفانه گفتار و عملکرد آنان مخالف دیدگاه نظام در راستای جذب حداکثری است و در موضع گیری‌هایشان مشخصا کسانی که مثل خودشان فکر نمی‌کنند را کافر به نظام، انقلاب و حتی اسلام می‌دانند.

وی با تاکید بر اینکه در موضع گیری‌های پیدا و پنهان این افراد تهمت و افترا ملموس است، افزود: بسیاری از خوش فکران و دلسوازان واقعی مردم، نظام و انقلاب از ترس تهمت و برچسپ ناروای آنان جرات مطرح کردن نظرات و پیشنهادات خود برای بهبود وضع موجود را ندارند.

رئیس مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: راه حمایت از انقلاب و نظام خط کشی‌های کاذب سیاه و سفید، چپ و راست، خود را حق دانستن و دیگران را کافر پنداشتن نیست.

روشنفکر تاکید کرد: به عنوان سرباز نظام، انقلاب و رهبری خدمت مردم خوب این دیار عرض می کنم باید جلوی تندروی‌های برخی سوپر انقلابی‌ها خود خوانده را گرفت تا به اصل نظام و انقلاب و البته دین و مذهب از سوی آنها خدشه‌ای وارد نشود و به ودلیل عمل و گفتار این افراد جوان واقعی مومن به انقلاب و ولایتمدار گوشه نشین و منزوی نشوند.

وی با بیان اینکه تمام شدن دوران کاسبی سیاسی با دین در بویراحمد بزرگ یک واقعیت انکارناپذیر است، ادامه داد: چشم تحجر، انحصار و تحکم توسط جوانان بویراحمدی کور شده است و دیگر نمی‌تواند دنیای زیبای با هم بودن و اتحاد علیه تحجر را ببینند.

روشنفکر خاطرنشان کرد: برخی خود را در ظاهر دلسوز انقلاب و حضرت آقا می‌دانند ولی به کارگزاران نظام که مورد احترام و امین نظام هستند انگ دخالت در امور انتخابات می‌زنند و این همان هدفی است که دشمن برای بی اعتمادی مردم و جلوگیری از مشارکت گسترده مردم در انتخابات در دستور کار دارد و باید گفت این سوپرانقلابی‌ها در زمین دشمن بازی می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.