روشنفکر: همچنان گرفتار مثلث زر و زور و تزویر هستیم/ دیگر نمی‌توان با تهدید به پرونده سازی و تطمیع مردم را فریب داد

ما همچنان گرفتار مثلث زر و زور و تزویر هستیم و همچنان باید با این مثلث شوم مبارزه کنیم.
کد خبر : 33666
تاریخ انتشار : شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۱

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: ما همچنان گرفتار مثلث زر و زور و تزویر هستیم و همچنان باید با این مثلث شوم مبارزه کنیم و البته امروز دیگر نمی‌توان با تهدید به پرونده سازی و تطمیع مردم را فریب داد و امروز مردم فهیم و آگاه بویراحمد آمدند تا با شعار ندای وحدت بویراحمد بزرگ را فریاد زنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا از یاسوج، مهدی روشنفکر در جمع گروه‌های مختلف مردمی گفت: ولادت امام علی (ع) و روز پدر را تبریک عرض کرده و دعا می‌کنم سیره و منش این امام بزرگوار را در رفتار، گفتار و عملکرد خود الگو قرار دهیم.

وی یاد برخی از مفاخران استان کهگیلویه و بویراحمد از جمله آیت الله سید کرامت الله ملک حسینی، شهید ایزدپناه، شهید اورنگ، شهید یزدان پناه، شهید رزمنده، شهید زرین و… گرامی داشت و افزود: هر کدام از این شهدایی که نامبرده شد متعلق به نقطه‌ای از این جغرافیای استان است اما روح و اندیشه آنها استانی، ملی و حتی بین المللی بود.

روشنفکر تاکید کرد: آنها برای وحدت، جامعه را با اندیشه و خونشان فریاد زدند و ما به پیروی از آنها از سال 94 این اندیشه را تکرار کرده و فریاد زدیم که ندای وحدت مردم را فارغ از تمام تفاوت ها با سلایق و جغرافیا و منطقه به بویراحمد واحد فراخوانده و می خواند تا با همزیستی مسالمت آمیز و اتحاد و همدلی ضمن رفع محرومیت‌های تاریخی شاهد آینده روشن و توسعه همه جانبه کشور و استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: خادم و خدمتگزار شما در طول قریب سه و نیم سال با وجود همه ناهمواری‌ها، مشکلات و موانع نهایت تلاش خود را به عمل آورد تا در کنار دو وظیفه مهم قانونگذاری و نظارت، انتقال دهنده محرومیت‌ها و کمبودهای مردم باشم و با دعوت از مدیران انتقال دهنده محرومیت‌ها و کمبودهای مردم باشیم و با دعوت از مدیران کشور در منطقه ارقام بودجه اختصاصی را بالا ببریم.

روشنفکر خطاب به برخی مخالفان خود گفت: از ۴۵ سال عمر انقلاب ۴۲ سال در اختیار شماها بود یا در کسوت نمایندگی، مدیریت‌های استانی و غالباً انتصابی حالا همه مشکلات و معضلات تاریخی بویراحمد بزرگ را متوجه این سه سال می‌کنید؟ خدمات نظام جمهوری اسلامی به این استان با توجه به نوع جغرافیا و کوهستانی بودن بی نظیر و قبل توجه است اما می‌توانست بسیار بهتر از این باشد اگر شماها قصور و ترک فعل نمی‌کردید.

وی با تاکید بر اینکه بیکاری انبوه جوانان، آسیب‌های اجتماعی فقر و محرومیت موجود نتیجه ضعف عملکرد شماست که همواره تصمیم‌ساز و تصمیم گیر این استان بودید، ادامه داد: فقر نیروی انسانی کارآمد در مرکز کشور و فرار بسیاری از نیروهای نخبه و توانمند به مناطق دیگر نتیجه پروندسازی و افکار دگم و محدودنگر شماها بود.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.