جاده چرام به جوخانه باز و تردد با سهولت در جریان است

بخشدار سرفاریاب گفت: در بازیدی که امروز از جاده های بخش سرفاریاب داشتیم تمام مسیرهای اصلی این بخش باز است و تردد در این مسیرها در حال انجام است.

کد خبر : 33657
تاریخ انتشار : جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱

به گزارش مهردنا، ضحاک مجیدیان گفت: در بازدیدی که از جاده های اصلی بخش سرفاریاب داشتیم همه مسیرهای اصلی این بخش باز و تردد در آنها با سهولت جریان دارد.

بخشدار سرفاریاب افزود: مسیر چرام – سرفاریاب – جوخانه کاملا باز و تردد در این جاده بدون هیچ مشکلی در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در اتفاعات شهرستان بارش برف داشتیم اما مسیرها در این بخش باز است، ادامه داد: از ایستگاه راهداری واقع در منطقه جوخانه سرفاریاب نیز بازدید داشتیم که دستگاه های راهداری به حالت آماده باش قرار دارند.

مجیدیان با بیان اینکه مسیر جوخانه از مسیرهای کوهستانی شهرستان است که در فصل زمستان با بارش های سنگین برف و باران روبرو بوده، گفت: یک واحد ایستگاه راهداری در منطقه جوخانه وجود دارد که آمادگی دارند در صورت بسته شدن مسیر بر اثر بارش برف در اسرع وقت نسبت به بازگشایی جاده اقدام کنند.

وی تاکید کرد: با وجود بارش هایی که داشتیم خوشبختانه هیچ کدام از مسیرهای اصلی بخش سرفاریاب مسدود نشده و همه جاده های ارتباطی بخش سرفاریاب باز هستند.
گفتنی است منطقه جوخانه از مناطق سردسیری و کوهستانی بخش سرفاریاب از توابع شهرستان چرام است که حدود 55 کیلومتر از شهر چرام فاصله دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.