مهدی روشنفکر به چه کسانی دسته گل تقدیم کرد؟

ندای وحدت وقتی توانسته قلب دروهان که دیار بزرگان و کلانتران بویراحمد بزرگ را فتح کند می‌تواند قلب مردم سایر نقاط از بویراحمد تا مارگون را نیز با خود همراه می‌کند.

کد خبر : 33578
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴

به گزارش مهردنا رهامی در جمع حامیان روشنفکر در دروهان گفت: ندای وحدت وقتی توانسته قلب دروهان که دیار بزرگان و کلانتران بویراحمد بزرگ را فتح کند می‌تواند قلب مردم سایر نقاط از بویراحمد تا مارگون را نیز با خود همراه می‌کند.

وی افزود: در دور گذشته گفتیم که عملکرد شما در دورهای آینده مورد قضاوت خواهد گرفت و عملکرد مثبت شما در مجلس شورای اسلامی باعث شده که امروز شاهد استقبال مردم و حتی حامیان نماینده‌های سابق و اسبق در حمایت از شما بپا خواسته‌اند.

در ادامه این نشست فکوری اظهار کرد: مهدی روشنفکر در قلب‌مان جا دارد و نامش در قلب‌مان حک شده است، روشنفکر در سال ۹۴ بدون حمایت مالی و سیاسی پدیده انتخابات بود و در سال ۹۸ با حمایت قاطع مردم پیروز و راهی بهارستان شد.

سعید رودشتیان گفت: جریان مردمی ندای وحدت با خلق یک حماسه دیگر در یازدهم اسفند و با رای ۱۰۰ هزارتایی یک رکورد جدید به ثبت خواهد رساند.

وی روشنفکر را یکی از نمایندگان موفق بویراحمد بزرگ در مجلس دانست و افزود: با تمام مشکلات موجود در جامعه اعم از تحریم و فشار اقتصادی و کرونا و چوب لای چرخ گذاشتن‌ها روشنفکر از خود عملکرد درخشانی به جای گذاشت.

مهدی روشنفکر نماینده مردم بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم دروهان اظهار کرد: این نقطه خواستگاه رزم و بزم بود و کلانتران نه فقط برای بویراحمد که برای جنوب و ایستادگی در مقابل پهلوی برنامه داشته و حماسه‌ها آفریدند.

وی با اشاره به رواج بی اخلاقی و توهین برخی از افراد به خود در چند روز گذشته، افزود: گل‌های تقدیمی شما مردم بزرگ دروهان در امروز را به کسانی که در این روزها به بداخلاقی روی آورده‌اند تقدیم خواهم کرد.

روشنفکر گفت: حامیان ندای وحدت از اخلاق و قانون عدول نکنند چرا که منشور ندای وحدت بر اساس اخلاق مداری و قانون مداری است.

وی عنوان کرد:من به مخالفان خود درود می‌فرستم، مردمان بویراحمد بزرگ هرگز نخواسته و نخواستند بزرگی خود را با توهین و بداخلاقی به اثبات برسانند، بزرگمردان و شیرزنان دیار بویراحمد مردانه در بزنگاه‌ها سینه سپر کردند و این نوع رفتار در شأن مردمان بزرگ بویراحمد نیست.

وی در ادامه به کمبودها و مشکلات اشاره کرد و گفت: پس از گذشت چهل و پنج سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی حجم مشکلات ناشی از عدم مدیریت صحیح است و بعضی از افرادی که در گذشته در راس کار بوده و وجود این مشکلات ناشی از کارکرد آنها بوده باید جوابگوی مردم باشند.

روشنفکر در ادامه به تیراندازی در استقبال از خود اشاره کرد و افزود: حامیان عزیز از استفاده سلاح و تیراندازی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار احتمالی خودداری کنند و به قانون و نظر شورای تأمین  تمکین کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.