پیام تبریک دهقان به مناسبت هفته بسیج

عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی هفته ی بسیج را تبریک گفت.

کد خبر : 32632
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی هفته ی بسیج را به بسیجیان استان و کشور تبریک گفت.

 

در متن پیام تبریک عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است :

 

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج؛ مکتب عاشقان و ایثارپیشگان است. قله ای در اوج که پرچم رنگین اراده، از خودگذشتگی، ایثار و جانفشانی در راه خدا برای همیشته ی تاریخ بر بلندای آن به اهتزاز درآمده است.

بسیج، یادگار بزرگ و ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) و گسترده ترین نهاد و تشکل مردمی و اندیشه راهبردی و استراتژیک در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که از آغاز تشکیل و فعالیت خود، با اقتدار و در اوج توانمندی و عزت در سنگرهای خطیر صیانت از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی مجاهدانه و مشتاقانه ایستاده است.

نام بسیج همواره یادآور مکتب عشق، ایثار و خدمت بی منت برای مردم از جنس مردم است، نیرویی که در طی چهار دهه از انقلاب اسلامی هیچگاه دچار انحراف و بی راهگی نگردید و همواره در خط امام و رهبری به عنوان بازویی قدرتمند برای حفظ اقتدار ایران اسلامی با صلابت ایستادگی کرد.

تشکیل بسیج مستضعفان، به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که امروز پس از گذشت ۴ دهه حیات پر برکت انقلاب با عظمت اسلامی، ثمرات حماسه آفرینی ها، فداکاری ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی و مردمی در تمام عرصه ها مشهود است.

بسیج در تمام مقاطع حساس مانند سال‌های دفاع مقدس، کمک به هموطنان در سیل و بلایای طبیعی، اردوهای جهادی، حضور جهادی و کمک به کادر درمان در دوران شیوع کرونا و … خوش درخشید و در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب، همواره الگو و پیشگام بوده اند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی به ویژه سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، این هفته را به محضر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و بسیجیان ولایتمدار استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک می گویم و از آستان خداوند قادر متعال، توفیق و عزت روزافزون ملت ایران اسلامی و بسیجیان عزیز را در راستای تحقق آرمان های رفیع امام راحل (ره) در پرتو منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مسالت دارم.

عین الله دهقان

مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد

 

انتهای پیام/

«خبرنگار: آهو پایدار»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هادی جمعه , 3 آذر 1402 - 18:34

خدایی چقدر برای زدن این مطلب پول گرفته اید