برگزاری جلسه آموزشی و توجیهی ناوگان حمل و نقل همگانی شهر دهدشت

سرپرست سازمان حمل و نقل همگانی شهر دهدشت گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و شروع فصل تحصلی جلسه آموزشی و توجیهی ناوگان حمل و نقل همگانی (تاکسیرانی) در شهر دهدشت برگزار شد.

کد خبر : 34606
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۹

به گزارش مهردنا، سمسام سخن سنج در حاشیه این برنامه گفت: جلسه آموزشی و توجیهی ناوگان تاکسی های درون شهری حمل و نقل همگانی شهر دهدشت با همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی، مسولین شهری، شهردار، معاونت سیاسی فرماندار ، ریاست دایره اماکن عمومی، اعضای شورای شهر و حراست شهرداری دهدشت در محل سالن حسینیه سپاه بزگزار شد.

سرپرست سازمان حمل و نقل همگانی شهر دهدشت افزود: این برنامه نخستین جلسه توجیهی و آموزشی در سال ۱۴۰۳ است که برگزار میشود و نکاتی را راجع به بازگشایی سرویس مدارس دانش آموزی برای تاکسی ها و آژانس های درون شهری  آموزش داده می شود.

وی ادامه داد: در این برنامه قرار شد که با همکاری رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی تمهیدات لازم و دقیق را برای بازرسی و نظارت دقیق بر ناوگان عمومی درون شهری و برخورد قانونی با خودروهای شخصی فاقد صلاحیت در سطح شهر انجام شود.

سخن سنج اضافه کرد: در این برنامه همچنین مقرر شد که نسبت به ساماندهی و نصب جداکننده و رنگ آمیزی ایستگاهای تاکسی از خودرهای شخصی که باعث ترافیک نشود و بار ترافیکی در این نقاط برداشته شود.

در پایان جلسه مشکلات تاکسی‌داران شامل نوسازی ناوگان و عدم پرداخت تسهیلات تاکسی ها برای نوسازی و نداشتن  بیمه تامین اجتماعی و نبود شرکت تعاونی مستقل برای ارائه خدمات به ناوگان و فرسوده بودن ایستگاه های تاکسی بیان شد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.