هشدار ستاد كارآفرينان استان كهگيلويه وبويراحمد در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئيس جمهور

ستاد كارآفرينان استان كهگيلويه و بويراحمد در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئيس جمهور پیامی را صادر کرد.

کد خبر : 34549
تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۹:۵۸

به گزارش مهردنا، ستاد كارآفرينان استان كهگيلويه و بويراحمد در خصوص ضرورت معرفی استاندار همسو با شخص رئيس جمهور پیامی را صادر که در متن این پیام آمده است.

بنام خداوند جان و خرد

جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محترم
جمهوری اسلامی ایران
با سلام‌ و احترام

این روزها در حالی که جناب عالي و همکاران نزدیک‌تان صادقانه در تلاش هستید تا براساس سازوکارهای مردمی و مشارکت‌جویانه و با بهره گیری از خرد جمعی و نظرات نخبگانی، براساس سنجه های طراحی شده در راستای رای و اندیشه آحاد ملت ایران، دولتي مقتدر، کاردان و باتجربه برای تغییر در وضع نامناسب موجود تشکیل دهید،اما درخصوص معرفی گزینه برای استاندار استان كهگيلويه وبويراحمد به عنوان حلقه اصلی وصل دولت با ملت و انتخاب مديران اين استان،محضرشريفتان عرض نمايم كه؛
انتظار بر اين است كه باتوجه به بسترسازي و هماهنگي آفريني كه بين ستادهاي دكتر پزشكيان و تعدادي از نمايندگان محترم مردم اين استان درمجلس شوراي اسلامي وجود دارد،انتخاب نماينده دولت بعنوان استاندار بايد فردي توانمند،برجسته‌،مردمي،پايبند به گفتار و عمل،حامي و همسو با دولت باشد نه اينكه خداي ناكرده افرادی خارج از آن چارچوب و بدون اندک همسویی سیاسی، فکری با جریان پیروز انتخابات و در واقع عاملان و تصمیم‌گیران اقدامات غیرکارشناسی و مخرب کنونی که بیشترین نقش را در افزایش نارضایتی مردم محروم اين استان داشته‌اند نماينده دولت بعنوان استاندار معارفه و منتخب گردد!
متاسفانه جریان مقابل دولت چهاردهم در استان كهگيلويه وبويراحمد، تلاش دارند و مصمم هستند كه با عدول شما از سازوکاری که با مردم از آن سخن گفتید و تحمیل و معرفی گزینه‌هایی منسوب به خود،امید چندين هزار مخاطب این استان را در همین آغار راه ناامید نمایند و دولت چهاردهم را از پشتوانه و سرمایه اجتماعی خود محروم گردانند.
از جناب عالي استدعا داريم اجازه‌ندهید فردای معرفی استاندار ومديران اين استان، روز تلخ و ناامیدی برای طرفداران گسترده‌ شما در كهگيلويه وبويراحمد باشد و برخی از تمامیت‌خواهان، بدخواهان و مجاهدان روز شنبه مانع اراده دولت شما برای اجرایی شدن رویکردهای تحولی و اصلاحی در جهت تغییر وضعیت موجود گردند.
انتظار ما بر این است که فردای معرفی استاندار ،مديران ،فرمانداران اين استان؛تمامی تشکل‌ها، جریانات سیاسی همسو ، جوانان،بانوان و فرهنگيان فرهیخته بتوانند حامی استاندار و مديران ستادي دولت در اين استان برای تغییر و اصلاح روند رو‌ به افول رویه‌های موجود باشند.
جناب آقای دکتر پزشکیان!
آنچه با شما در میان نهادیم یک تلنگر عادی نیست، بلکه بیان یک حقیقت و واقعیت تلخ است که عده‌ای آشنا به بازی سیاسی درحال اجرای عامدانه آن هستند و نتیجه مشهود آن ناامیدی طیف وسیعی از طرفداران شما در فردای معرفی استاندار ،فرمانداران و مديران است.
توفیق دولت شما آرزوی ما است. ما با تمام توان بر عهدی که با شما بستيم پایبندیم و معتقدیم شما هم بر عهدخود با ملت ایران استوار خواهید ماند.

به امید موفقیت دولت و افزایش امید و سرمایه اجتماعی!

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.