واکنش فرماندار بویراحمد به خلأ بودجه‌ای/برداشت خبرنگار صحیح نبود

فرماندار بویراحمد به خلأ بودجه ای واکنش نشان داد و گفت: خبرنگار برداشت درستی از صحبت مطرح شده، نداشت.
کد خبر : 34547
تاریخ انتشار : جمعه ۹ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

فرماندار بویراحمد به خلأ بودجه ای واکنش نشان داد و گفت: خبرنگار برداشت درستی از صحبت مطرح شده، نداشت.

شهرام مهدوی‌مطلق در گفت‌وگو با مهر دنا، اظهار کرد: در نشست شورای برنامه‌ریزی شهرستان بویراحمد با حضور نماینده مردم در مجلس، مسائلی در زمینه آخرین وضعیت بودجه شهرستان بویراحمد مطرح شد که یک خبرنگار از صحبت‌ها برداشت درستی نداشت.

وی با اشاره به برخی مسائل مطرح شده افزود: واقعیت امر به دلیل حذف بودجه نفت، امسال بودجه شهرستان کاهش داشته است و ما گفتیم با توجه به حضور نماینده بویراحمد در مجلس در جایگاه نایب رییس کمیسیون انرژی امیدوارم خلأهای که در حوزه بودجه نفت و حذف یک سوم بوده، پر شود.

مهدوی از تلاش‌های اخیر نماینده مجلس در بحث بودجه‌های شهرستان و همکاری سازمان برنامه و بودجه استان برای تخصیص دادن بخشی از اعتبارات ملی به سبد بودجه شهرستان قدردانی کرد و گفت: حذف یک سوم نفت باعث کاهش بودجه شهرستان نسبت با سال قبل شده است.

وی ادامه داد: سال 1402 ما 345 میلیارد تومان بودجه بستیم، ولی امسال 315 میلیارد تومان شد.

وی تاکید کرد: اگر چه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گفته سعی شده بخشی از کسری ناشی از یک سوم نفت برای شهرستان بویراحمد از ماهیت استانی بودجه جبران شود اما به اعتقاد بنده قانون حذف یک سوم نفت از بودجه شهرستان قابل جبران نیست.

مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: امیدواریم حضور نماینده بویراحمد در کمیسیون انرژی و جانشینی این کمیسیون بتواند، این خلأ را در امر بودجه جبران کند، زیرا صرفاً با اعتبارات استانی و توازن بویراحمد به جایی نمی‌رسد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.