استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای توسعه سوارکاری ماهر می‌خواهد

یاداشت – حبیب دیبا – استانداری كهگيلويه و بویراحمد اسب بدون زين، هم زين می‌خواهد و هم سوارکار ماهر كه استان را چهارنعل به‌سوی پيشرفت و ترقی بتازد.

کد خبر : 34372
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

به گزارش مهردنا، حبیب دیبا فعال سیاسی اجتماعی در یاداشتی که برای این پایگاه خبری ارسال کرده آورده است:

استانداری كهگيلويه و بویراحمد اسب بدون زين، هم زين می‌خواهد و هم سوارکار ماهر كه استان را چهارنعل به‌سوی پيشرفت و ترقی بتازد.

كوتاه، گويا و شفاف بگويم؛ افرادي چند زيست  خود را گزينه استاندار تلقی می‌کنند كه از دولت سازندگی تا دولت مستقر در پيشينه مديريتی يا سوابق سياسی، تنظیم‌کننده بادبان كشتی موسمی بوده‌اند.

كسانی كه در مجموعه سازمان‌های دولتی به‌ویژه وزارت كشور مسبوق به سابقه حداقلي در حوزه مديريت ستاد وصف نبوده‌اند و مضاف بر آن چند مؤلفه مديريتی از جمله علم بانک اطلاعات ستادی، كارشناسي و منطقه‌ای، نداشتن تيم همكار و…. در خلاء وجودی اين قبيل امور به‌عنوان ابزار  تعیین‌کننده و تأثيرگذار حوزه مديريت سياسی استان به‌شدت رنج می‌برند، فرصت موج‌سواری مغتنمی براي تصدی  فراهم می‌آوردند كه استانداری، استاندار مبتدی را تحمل كند!

افرادي كه در زير پوست آنها ليدرهايی ضد توسعه، غیربومی و خارج از استان شکل‌گرفته‌اند كه اضلاع درون آنها برای رصدگران و آگاهان وضع موجود، مبرهن و مشخص است.

اين افراد خوب بدانند كه مردم استان كهگيلويه بويراحمد براي رسيدن به احقاق حق، در انتظار پوست‌اندازی، تغيير استاندار و مديران با زمره مغضوبين موصوف با ذهن آلوده و انديشه مسموم هستند كه با رويكرد تقابلي، حذفي و برخورد چكشي با مجموعه افراد نخبگان، مجرب و متخصص كه از لحاظ فكري و گرايش سياسي هماهنگي نداشتند را با لطایف‌الحیل از گود و گردونه پست‌های ستادي و صف خارج کرده‌اند.

استاندار و مديران ضد توسعه دولت سيزدهم در استان كهگيلويه و بویراحمد، پسا ١٢٠ سال عمر دنيوی، در ته ذهن مبارك خود حفظ كنند كه اين اجحافت گسترده و ظلم‌های بی‌حدوحساب، قطعأ و یقیناً حق‌الناس است و بدون ترديد حق مردم، ميدان مين در پل‌صراط ايجاد می‌کند تا دست‌وپای اجحاف‌کنندگان با انفجار آنها قادر به عبور از پل‌صراط نباشند و مطمئن باشند كه برای هميشه در تاريخ شفاهی و مكتوب دستگاه محاکماتی استان در دادگاه افكار عمومی نسبت به عدم توسعه در حق مردم استان، قضاوت خواهند شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.