مدیران 3 دولت برای حضور در دولت پزشکیان صف کشیده‌اند!

رصد فضای مجازی از گمانه زنی‌ها برای تشکیل تیم دولت چهاردهم و همچنین برخی اخبار دریافتی، مدیران 3 دولت هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و شیخ حسن روحانی برای حضور در دولت مسعود پزشکیان صف کشیده‌اند.
کد خبر : 34361
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳

گروه سیاسی مهر دنا-رصد فضای مجازی از گمانه زنی‌ها برای تشکیل تیم دولت چهاردهم و همچنین برخی اخبار دریافتی، مدیران 3 دولت هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و شیخ حسن روحانی برای حضور در دولت مسعود پزشکیان صف کشیده‌اند.

مسعود پزشکیان که در روزهای تبلیغات انتخاباتی سعی می‌کرد خود را صاحب و ادامه دهنده هیچ دولتی خاصه دولت شیخ حسن روحانی نکند اما این روزها گرفتار سهم خواهی‌ها در سطوح مختلف شده که از قضا بیشتر سهم خواهان از دولت شیخ حسن روحانی هستند.

البته در این موضوع که پست و مقام به تنهایی خوشایند و لذت بخش است هیچ شکی نیست و از کسانی که این لذت را چشیده‌اند و کماکان به دنبال تکرار آن هستند نباید خرده گرفت، انشالله با سوابق طولانی مدیریت شیفتگان خدمت باشند.

شیفتگان خدمت دولت‌های هاشمی، خاتمی و روحانی مانده‌ایم چگونه از خدمت بی منت به مردم خسته نمی‌شوند و این همه شوق خدمت از کجا نشات می‌گیرد که اتش آن کم نمی‌شود.

اطلاعات رسیده حکایت از این دارد که اول مطالبه بزرگ دارند و بعد هم اگر نشد به کم قانع هستند، تا جایی که اسحاق جهانگیری معاون اول دولت حسن روحانی گفته است اگر بنا ندارید به عنوان معاون اول از بنده استفاده کنید آمادگی دارم وزارت صمت را مدیریت کنم.

جالب اینجاست که افراد دونبش زیادی نیز برای بنگاه‌های اقتصادی خیز برداشته‌اند و دنبال راهی هستند که خود را به عناصر تاثیرگذار در دولت مسعود پزشکیان برسانند تا بلکه با خوش رقصی به نان و نوایی برسند. البته دولت چهاردهم باید مواظب باشد با طناب پوسیده این افراد به چاه نیفتد. زیرا کسانی که راحت رنگ عوض می‌کنند این افراد سبکی هستند که اشتباهی تاکنون مدیریت‌های را در سطوح مختلف به آنان سپرده‌اند.

کنش‌های برخی افراد روز شنبه بعد از انتخابات خبر از روزهای خوش نمی‌دهد، زیرا افراد زیادی، دولت خاصه بنگاه‌های اقتصادی را به مثابه گوشت نذری می‌بینند و معتقدند الان موقعش بوده که از این گوشت نذری بردارند و فرار کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.