واکنش بخشدار سرفاریاب به شایعه عدم رأی‌گیری در منطقه جوخانه

بخشدار سرفاریاب در واکنش به شایعه عدم رأی‌گیری در منطقه جوخانه گفت: صندوق سیار شماره ۱۵ از ابتدای صبح در منطقه ییلاقی جوخانه مستقر و تا ساعت ۱۱ و ۴۰ دقیقه قبل ظهر از افرادی که در این حوزه مراجعه کردند، اخذ رأی داشته است.

کد خبر : 34303
تاریخ انتشار : شنبه ۹ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۲

به گزارش مهردنا، بخشدار سرفاریاب در خصوص خبر درج شده در یکی از پایگاه های خبری محلی در خصوص نرفتن صندوق رأی در منطقه ییلاقی جوخانه سرفاریاب و عدم رأی گیری از مردم در این حوزه گفت: طبق پیش بینی و برنامه ریزی انجام شده برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری، مناطق ییلاقی و عشایری  مثل جوخانه، پهنا للی، مورویک، دلی خلیفه ای، دمه، دلی مو، دمه، وهری و … مورد توجه بوده و صندوق های اخذ رای در نظر گرفته شده بود.

مجیدیان افزود: برای منطقه ییلاقی جوخانه صندوق سیار شماره ۱۵ با عوامل اجرائی و نظارتی در ابتدای صبح حدود ساعت 7 و 40 دقیقه در این منطقه مستقر و تا حدود ساعت 11 و 40 دقیقه قبل از ظهر از افرادی که در این حوزه مراجعه  کردند، اخذ رأی داشته و پس از آن در پهناللی (منطقه همجوار) نیز مستقر شده اند تا از مردم این نقطه نیز رأگیری کنند.

وی عنوان کرد: در ادامه مسیر این شعبه، صندوق به روستاهای پای بست، شراب گروه، تلخاب و امامزاده حمزه (ع) نیز رسیده و تعداد ۱۳۰ رأی مأخوذه از مردم در این شعبه سیار شمارش و ثبت شده است.

مجیدیان افزود: ادعای عدم استقرار صندوق در منطقه جوخانه که شامل چند سکونت گاه عشایری می باشد، طبق شواهد و توضیحات بالا کذب بوده و کسانی که در این منطقه رأی نداده اند، در زمان استقرار صندوق در روستا، برای رأی دادن مراجعه نداشته‌اند و با توجه به سیار بودن شعبه مذکور، امکان استقرار تمام وقت صندوق اخذ رأی در این منطقه وجود نداشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.