پیام فرماندار شهرستان چرام به مناسبت درگذشت پدر شهید فتاحی راد

فرماندار شهرستان چرام در پیامی درگذشت مرحوم حاج « شیری فتاحی راد » پدر شهید معظم « حسین فتاحی راد » را تسلیت گفت.

کد خبر : 34169
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۸:۳۳

به گزارش مهردنا، سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام در پیامی درگذشت مرحوم حاج « شیری فتاحی راد » پدر شهید معظم « حسین فتاحی راد » را تسلیت گفت.

در متن این پیام امده است:

انا لله و انا الیه راجعون

به راستی که ایمان و اراده استوار شهدا ریشه در اعتقادات خالصی دارد که توسط  والدین گرانقدر آنان رشد و تجلی یافته و نقش پدران شهدا در تربیت این اسوه های ایثار و مقاومت برجسته و روشن است؛ از دست دادن این سرمایه های اجتماعی برای نظام و انقلاب بسیار غم انگیز و جانکاه است.

خبر درگذشت پدر بزرگوار شهید «حسین فتاحی راد» از شهدای دفاع مقدس موجب تألم و تأثر گردید.

مرحوم حاج « شیری فتاحی راد » پدر شهید معظم « حسین فتاحی راد » پس از سال‌ها تحمل رنج بیماری، ندای حق را لبیک گفت و به‌سوی معبود خویش شتافت، به روح این سفرکرده به ملکوت و روح تابناک فرزند شهیدش درود می‌فرستم.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده محترم شهید والامقام « حسین فتاحی راد »، از پروردگار متعال علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و شکیبایی و صبر جمیل برای بازماندگان را مسألت دارم.

سید عبدالرحمان توفیقیان

فرماندار شهرستان چرام

 

گفتنی است مرحوم حاج « شیری فتاحی راد » پدر پاسدار شهید « حسین فتاحی راد » در تاریخ  ۲۹ اردیبهشت ماه 1403 در سن ۸۸ سالگی پس ازسالها تحمل رنج بیماری دعوت حق را لبیک و به فرزند شهیدش پیوست.

پیکر آن مرحوم روز یکشنبه مورخ ۳۰ اردیبهشت 1403 ساعت ۴ عصر از روستای مندان به طرف روستای سواری تشییع و در جوار قبر فرزند شهیدش در گلزار شهدای روستای سواری از توابع بخش سرفاریاب به خاک سپرده می‌شود.

پاسدار شهید حسین فتاحی راد، در سال ۱۳۴۲ در روستای سواری از توابع بخش سرفاریاب دیده به جهان گشود و در سن ۲۵ سالگی در تاریخ ۲۹ خردادماه سال ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی مهران در مبارزه با رژیم بعث عراق به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.