با حضور فرماندار چرام صورت گرفت؛

افتتاح و بهره برداری از فیزیوتراپی بخش خصوصی در چرام

در راستای افزایش سلامت  شهروندان یک واحد کلینیک های فیزیو تراپی بخش خصوصی در شهر چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.

کد خبر : 34125
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۱۳

به گزارش مهردنا، با حضور فرماندار تعدای از اعضای شورای اداری و در راستای افزایش سلامت شهروندان یک واحد کلینیک های فیزیو تراپی بخش خصوصی در شهر چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان چرام در این برنامه ضمن اهمیت استقرار بخش های خصوصی در شهرستان گفت: در روند توسعه نیازمند بازگشت سرمایه به شهرستان و استفاده از ظرفیت بخش های خصوصی هستیم.

سید عبدالرحمان توفیقیان افزود: امسال با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری سال « جهش تولید با مشارکت مردم » است و ایجاد این کلینیک نیز در هیمن راستا و با تحقق ایده مشارکت مردمی در رویکرد سلامت است.

وی با بیان اینکه سرمایه های انسانی فراتر از سرمایه های مادی هستند، ادامه داد: وقتی کسانی به جایگاهی می رسند و نگاهشان به سمت شهرستان است هر چند فرصت هایی بهتر در مراکز توسعه یافته برایشان فراهم باشد اما ترجیح می دهند که مردم شهرستان و منطقه را در اولویت قرار دهند، جای تقدیر و تشکر دارد.

توفقیان با بیان اینکه فراهم کردن همه زیرساخت ها برای دولت در زمان کوتاه امکان پذیر نیست، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی و خدماتی می توانند بخشی از کارهای خود را به بخش خصوصی واگذار کنند تا هم زمینه اشتغال برای تعدادی از افراد ایجاد شود و هم شهروندان بتوانند با سهولت بیشتری خدمات را دریافت کنند.

رئیس شبکه بهداشت شهرستان چرام در این برنامه گفت: امروز در راستای افزایش سلامت  شهروندان یک واحد کلینیک های فیزیو تراپی بخش خصوصی در شهر چرام افتتاح و به بهره برداری رسید.

جعفری افزود: با توجه به حضور سه متخصص ارتوپدی در شهرستان راه اندازی این مرکز می تواند خدمات خوبی در زمینه ارتوپدی را به شهرندان ارائه و از رفت و آمد شهروندان چرام به شهرستان های مجاور کاهش دهد.

وی ادامه داد: با همه کسانی که می تواند در زمینه بهداشت و درمان به شهروندان ارائه خدمت دهند آماده همکاری هستیم.

احمد رضا شمشیری پور مالک این کلینیک در این برنامه گفت: در این کلینیک فیزیوتراپی خدماتی از قبیل لیزر، استیمیلاتور، تنس و خدمات روتین ارتوپدی مانند شاک ویو و شیک آر را به شهروندان ارائه می دهد.

وی با بیان اینکه این کلینیک 4 کابین آماده خدمت رسانی دارد و در دوشیفت صبح  عصر به شهروندان خدمت راسانی می کند، افزود: برای راه اندازی این کلینیک بیش از یک میلیارد و 400 میلیون هزینه شده که همه آن آورده شخصی بوده است

شمشیری پور ادامه داد: نیاز به تکمیل شدن بقیه دستگاه ها دارد که امیدوارم با مساعدت مسئولان بتوانیم در این زمینه تسهیلاتی دریافت کنیم.

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.