بازدید خبرنگاران و نخبگان کهگیلویه و بویراحمدی از صنایع شهرستان گچساران

اردوی یک روزه بازدید علمی_صنعتی از صنایع شهرستان گچساران در قالب اردوی راویان پیشرفت و آبادانی با حضور اصحاب رسانه استان، نخبگان، اساتید و دانشجویان و… به همت بسیج رسانه استان برگزار شد.

کد خبر : 33486
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۳:۱۵

اردوی یک‌ روزه بازدید علمی_صنعتی در قالب اردوی راویان پیشرفت و آبادانی با حضور اصحاب رسانه، نخبگان، اساتید و دانشجویان و… به همت بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد با بازدید از پروژه‌های علمی، عمرانی، صنعتی و اقتصادی گچساران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ در این اردوی یک‌ روزه سد چم شیر، کارخانه روغن الوا، شرکت پتروشیمی و کشتارگاه صنعتی گچساران مورد بازدید قرار گرفت.

سرگرد پاسدار عباس رضایی، مسئول سازمان بسیج رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در این اردو گفت: اردو راویان پیشرفت به دنبال معرفی بیشتر دستاوردهای صنعت و گسترش امیدآفرینی و انگیزه بیشتر برای تلاش و تولید در جامعه است.

رضایی افزود: اردوهای راویان پیشرفت در راستای عمل به رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در زمینه «جهاد تبیین» و ارائه اخبار امیدآفرین در جامعه طبق جدول زمانبندی مشخص، با هدف روایتگری پیشرفت‌ها برنامه‌ریزی شده است.

وی تاکید کرد: راویان پیشرفت به دنبال نهادینه کردن دستاوردهای صنعت و تولید در جامعه هستند تا با به تصویر کشیدن دستاوردهای نظام اسلامی به صورت ملموس جامعه را به جای قضاوت های غیر واقعی در مسیر درست هدایت کند.

در پایان مسئول سازمان بسیج رسانه استان از حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.