خطیب جمعه چرام:

دشمنان ایران از یاد وخاطره سردار سلیمانی هراس دارند

صهیونیست ها در نقاط مختلف غرب آسیا ،ضرب شصت جبهه مقاومت را دیده اند.
کد خبر : 33272
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

به گزارش مهر دنا، حجت الاسلام سید نورالله افشار در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر چرام گفت: توصیه امام علی(علیه السلام) به جامعه، آمادگی برای مرگ و افزایش تقوا بود.ملتی که مرگ را شهادت می داند ،شکست در قاموس آن راه ندارد.
امام جمع چرام افزود: امروز قلب تمام مردم ایران و انسان‌های آزاده به واسطه رخداد تروریستی در مزار شهید قاسم سلیمانی جریحه‌دار شده است. این حادثه تروریستی نشان داد که دشمنان ایران نه تنها از دلاور مردی‌های سردار بزرگ اسلام و ایران، حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد هراس و واهمه داشتند بلکه از یاد و خاطره او نیز نگران وخشمگین هستند.
وی با بیان اینکه به‌راستی که شهید سلیمانی برای دشمنان ایران به مراتب خطرناک‌تر از سردار سلیمانی است. دشمن پس از ترور بزدلانه این سردار ایرانی، سعی در ترور شخصیت و اهداف والای وی از طریق فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی داشت، ادامه داد: ترس از تصویر سیدالشهدای مقاومت سردار سلیمانی آنچنان است که اینستاگرام که تحت نفوذ صهیونیست ها است اجازه ثبت یک عکس از سردار دل ها نمی دهد این یعنی پیروزی در جنگ نرم بر علیه دشمنان جبهه توحید.
افشار با بیان اینکه پس از مواجهه با شکست در این زمینه به واسطه اتحاد و بصیرت مردم ایران، اقدام به ترور کور در سالگرد شهادت ایشان کردند و به همین جهت بروز حادثه تروریستی روزهای گذشته را می‌توان نشانه شکست و درماندگی دشمن در زمینه‌های مختلف نرم و سخت دانست، عنوان کرد: امپراطوری قدرت سخت دنیا یعنی آمریکا و صهیونیست ها در نقاط مختلف منطقه ضرب شصت جبهه مقاومت را دیده اند و به صورت حتم باز هم دشمنان با پاسخی سخت، سنجیده و قدرت‌مند از سوی جمهوری اسلامی ایران روبرو مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه این حادثه دستمایه‌ای شده که دشمنان و برخی داخلی‌های ناآگاه دستگاه‌های امنیتی را زیر سوال ببرند، گفت: در طول ماه‌های گذشته، نهادهای انتظامی و امنیتی توطئه‌های زیادی را خنثی کرده‌اند و از بسیاری از رفتارهای وحشیانه مشابه حادثه کرمان جلوگیری کرده‌اند.
افشار افزود: نوع فعالیت‌ها و زحمات نیروهای امنیتی، محرمانه و سرّی بوده و برای لطمه ندیدن امنیت روانی جامعه، نتایج بسیاری از اقدامات ارزشمند ایشان قابل اعلام عمومی نیست.
وی با بیان اینکه دست آغشته به خون مردم غزه، همان چنگال خون‌ریز زائران مظلوم حاج قاسم است ادامه داد: در شرایط کنونی تمام تنفرها و فریادها، باید متوجه ام الفساد دنیا آمریکا و رژیم جعلی به عنوان عوامل اصلی این جنایات باشد.
انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.