پیام به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی

دکتر سید سجاد موسوی مطهر کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بهبهان، آغاجاری به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیتی صادر نمود.   به گزارش مهر دنا،متن پیام چنین میباشد. “زندگی سردار سلیمانی تاکیدی بر تخصص گرایی در جامعه بود” شهادت هنر مردان خداست بوسه بر انگشترت زد ماه، ای خورشید

کد خبر : 33245
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶

دکتر سید سجاد موسوی مطهر کاندیدای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بهبهان، آغاجاری به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی پیام تسلیتی صادر نمود.

 

به گزارش مهر دنا،متن پیام چنین میباشد.

“زندگی سردار سلیمانی تاکیدی بر تخصص گرایی در جامعه بود”

شهادت هنر مردان خداست

بوسه بر انگشترت زد ماه، ای خورشید عشق! می‌کشد آیینه از دل، آه، ای خورشید عشق! روشن از خون تو گردیده‌ست آفاق حیات شب‌پرستان نیستند آگاه، ای خورشید عشق….

بدون شک سرداران رشیدی همچون سردار سلیمانی در تاریخ این مرز بوم کم نبودند،کسانی که ظاهر وباطن زندگی‌شان با مردم فرقی نداشت از جنس مردم بودند و در قلب مردم مانند.

سلیمانی سردار بی همتایی بود که علیرغم مهیا بودن شرایط برای ورود به سیاست و اقتصاد اما بر تخصص خود که همانا دفاع از وطن بود ماند و هرگز محبوبیت اجتماعی در بین مردم هوس رسیدن به قدرت را در او شعله ور نساخت.

سردار سلیمانی همواره بر تخصص گرایی و استفاده از تخصص خود برای خدمت به همه اقشار جامعه تاکید می کرد.همواره در کنار مردم بود چه در سیل و چه در زلزله و خدمت به مردم و دفاع از وطن زیباترین اعمال برای او بود.

سردار سلیمانی هرگز بین اقوام مختلف و گرایش های فکر گوناگون فرق نمی گذاشت و می فرمود “حتی اون دختر بی حجاب هم فرزند من خواهد بود”

اینجانب ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار ملی وقهرمان وطن ، خدمت تمام مردم ایران بویژه مردم شریف حوزه انتخابیه بهبهان، آغاجاری سرزمین هشت سال دفاع مقدس و هزاران شهید به خون غلطیده تسلیت عرض می کنم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.