گل نرگس بعنوان نماد و رنگ جریان انتخاباتی “ندای تخصص

دکتر سید سجاد موسوی مطهر و تیم مشاورانش از “گل نرگس “بعنوان نماد و رنگ جریان انتخاباتی خود خبر دادند. به گزارش خبر مهر دنا، فلسفه انتخاب این گل بعنوان نماد جریان “ندای تخصص ” برگرفته از سه دلیل مذهبی،فرهنگی و باستانی و اقتصادی می باشد. دلیل مذهبی:در تفکر ما شیعیان گل نرگس نماد ظهور

کد خبر : 33072
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۲

دکتر سید سجاد موسوی مطهر و تیم مشاورانش از “گل نرگس “بعنوان نماد و رنگ جریان انتخاباتی خود خبر دادند.

به گزارش خبر مهر دنا، فلسفه انتخاب این گل بعنوان نماد جریان “ندای تخصص ” برگرفته از سه دلیل مذهبی،فرهنگی و باستانی و اقتصادی می باشد.

دلیل مذهبی:در تفکر ما شیعیان گل نرگس نماد ظهور منجی حضرت موعد خواهد بود که مبارزه با ظلم و عدالت جهانی رابه همراه دارد و گاهی در عرف جامعه به کسی که اصلاح امور و تلاش در جهت بهبود را داشته باشد منجی می خوانند ،ندای تخصص به رهبری دکتر سید سجاد موسوی مطهر با تکیه بر تخصص و حسن مدیریت همچنین تیم قوی اقتصادی همراه برای اصلاح و توسعه منطقه پا به عرصه انتخابات گذاشته است.

دلیل باستانی و فرهنگی :شهر بهبهان از دیرباز تا کنون به دشت گل نرگس معروف است و گل نرگس در فرهنگ شعری و اجتماعی مردم بهبهان دارای ارزش والایی می باشد.

دلیل سوم، دیده گاه اقتصادی: پتاسیل بهبهان و آغاجاری در تولید گل نرگس می تواند این منطقه را بعنوان قطب محصولات گل نرگس در کشور معرفی نماید با یک برنامه ریزی درست و استفاده از تکنولوژی روز دنیا در کشاورزی همچنین ساخت کارخانه های تولید عطر ،عرقیجات و فروش گل زمینه اشتغال و درآمد زایی را در منطقه ایجاد کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.