مهردنا گزارش می دهد:

آهو پایدار

وقتی شکم‌ها از حرام پُر شد!

مراسم تشییع شهید گمنام در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر : 33034
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ روز (یکشنبه 26 آذرماه 1402) همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام‌ الله علیها) مراسم تشییع شهید گمنام در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

سید علی احمدزاده، استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در این آئین با بیان اینکه شهدا چراغ هدایت جامعه هستند، اظهار کرد: امروز یکی از شهدای گمنام در استانداری کهگیلویه و بویراحمد به خاک سپرده می‌شود؛ لذا همه کارکنان این را قدر بدانند و از مرقد مطهر این شهید بهره ببرند، شهدا زنده و نظاره‌گر رفتار و اعمال ما هستند.

وی افزود: باید سیره عملی شهدا را در زندگی شخصی و اجتماعی خود پیاده کنیم.

آیت‌الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، گفت: شهادت بزرگترین پاداش خداوند متعال به بندگان مومن و مخلص خود است.

وی افزود: چقدر زیبا است که انسان با بدن پاره پاره در دفاع از آرمان‌های الهی به سمت خداوند برود.

آیت‌الله حسینی با بیان اینکه عده‌ای قصد داشتند، جای جلاد و شهید را باهم عوض کنند، تا راه شهدا را گم کنیم، گفت: راه روشن شهدا را جوانان ما گم و فراموش کنند، تلاش می‌کنند که فضا را تاریک کنند و در تاریکی حق را تشخیص ندهند؛ کسانی که با پیروی از رسانه‌های منحرف غربی علیه ارزش‌های دینی و اسلام به میدان می‌آید و کشته می‌شود می‌گویند شهید است.

وی گفت: بهترین راه مرگ سعادتمند است که با افتخار بمیرد و با افتخار در بهشت خدا جای بگیرد این راه را حضرت زهرا (س) و ائمه اطهار نشان ما دادند، اگر ما می‌خواهیم به این راه دست پیدا کنیم باید ببینم که ارزش‌های فاطمی چیست؟ حجاب، عفاف، معنویت و رعایت احکام الهی مسیر دستیابی به این راه است. وقتی انسان وارد فحاش و زشتی شد راه خداوند را گم می‌کند.

آیت‌الله حسینی در بخش دیگری از صحبت‌هایش، گفت: وقتی شکم‌ها از حرام پُر شد، حرام سراسر وجود انسان را می‌گیرد، آن وقت نه چشمان‌ شماها حق را می‌بیند و نه گوش‌های شما ندای حق را می‌شنود. اما وقتی صدای بی‌بی‌سی و صدای نتانیاهو و بایدن می‌آید، می‌شنوند.

مهدی روشنفکر، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون، در حاشیه این آئین، اظهار کرد: وظیفه همه مسئولان و مردم در پاسداشت ارزش‌ها و اهداف انقلاب اسلامی گام بردارند. 

وی ضمن قدردانی از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بویراحمد بزرگ در استقبال از شهدای گمنام، گفت: ما تا پای جان باید حافظ آرمان‌های شهدا باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.