مهردنا گزارش می دهد:

آهو پایدار

پدر طبیعت ایران عضو داوطلب هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شد

محمد حسین آریا پدر طبیعت ایران معروف به مرد یک میلیون درختی و اولین بذر پاش ایران عضو داوطلب جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد شد.
کد خبر : 32943
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱:۱۶

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ محمد حسین آریا متولد ۱۳۳۵ از اهالی روستای چیتاب استان کهگیلویه و بویراحمد است، او سال‌های سال است که بذر محبت را در دل دانش‌آموزان و در دل کوه‌های سرزمین‌مان ايران می‌کارد.

 

محمد حسین آریا پدر طبیعت ایران و معروف به مرد یک میلیون درختی، بازنشسته وزارت آموزش و پرورش، دبیر بازنشسته تربيت بدنی، قهرمان کشتی ايران در سال ۱۳۵۵، چهره برگزید ملی ایران در سال ۱۳۹۸، چهره برگزید روز جهانی خاک در جمهوری اسلامی ایران در آذر ماه ۱۴۰۰، چهره شاخص ملی همایش ملی ترویج اخلاق حرفه‌ای در دانشگاه تهران در مرداد ماه ۱۴۰۱، عضو داوطلب جمعیت هلال احمر استان شد.

 

محمد حسین آریا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های انسان دوستانه جمعیت هلال احمر، گفت: از این که افتخار عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر نصیبم شد به خود می‌بالم.

 

وی ادامه داد: هدفم از عضویت در هلال احمر عشق و علاقه ام به خدمات بشر دوستانه و داوطلبانه هلال احمر است و حاضرم جانم را در این مسیر فدا کنم و این سعادت را از بزرگترین دستاورد های زندگی خود می دانم و از همین جا بر دستان مهربان امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر بوسه می زنم.

 

در پایان کاظم فلاحی دوست، مدیر عامل جمعیت هلال احمر ضمن تشکر و قدردانی از حضور ایشان در جمعیت هلال احمر افزود: شماها الگویی مناسب برای جامعه هستید و باید به چنین الگوهایی افتخار کرد و باید این حس انسان دوستانه را در جامعه منعکس کنیم، ظرفیت انسان‌های توانمندی همانند شما در این رابطه می‌تواند نقش بسزایی را ایفا کنند.

«خبرنگار: آهو پایدار»

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.