مهردنا گزارش می دهد:

آهو پایدار

بیمار دیشموکی بر بالین راهداران

اردشیری رئیس راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون: راهداری مرز نمی شناسد و ما ضمن وظیفه ذاتی و سازمانی که در چارت ترسیم شده است وظیفه اخلاقی داریم که با افتخار و بدون هیچ چشم داشتی انجام دادیم.
کد خبر : 32935
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی و اطلاع رسانی «مهردنا»؛ در پی گزارش خانمی بیمار دارای وضع حمل از طریق اورژانس 115، 3 نفر از عوامل راهداری بلافاصله به منطقه عزیمت کردند.

اردشیری گفت: راهداری مرز نمی شناسد و ما ضمن وظیفه ذاتی و سازمانی که در چارت ترسیم شده است وظیفه اخلاقی داریم که با افتخار و بدون هیچ چشم داشتی انجام دادیم.

رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان مارگون گفت: منطقه دارای پوشش برف و معبر باز بود منتهی بخش قابل توجهی از این مسیر مال رو و در حوزه استحفاظی امور عشایر بود که به اتفاق کارکنان راهداری شهرستان دنا و هلال احمر در این مأموریت حضور یافتیم.

وی گردنه چالگاه را یکی از گردنه های سخت گذر و صعب العبور خواند و افزود: در مناطق دور دست بارها شاهد چنین اتفاقاتی بوده ایم و خدمت با چنین رویه ای برای ما افتخار و یک لذت خاصی دارد.

گفتنی‌ است شهرستان مارگون 700 کیلومتر جاده دارد که از مجموع این آمار 350 کیلومتر راههای روستایی است که با بخش دیشموک در شهرستان کهگیلویه هم جوار است.

صمد اردشیری رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان مارگون به همراه عوامل راهداری شهرستان دنا مأمور این حرکت جهادی بودند.

«خبرنگار: آهو پایدار»

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.