آیین استقبال از شهدای گمنام در شهر چرام

آیین استقبال از شهدای گمنام فردا چهارشنبه 22 آذر ماه در شهر چرام برگزار می شود.

کد خبر : 32833
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۳

به گزارش مهردنا، نشست شورای اداری شهرستان چرام با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری شهر چرام با موضوع استقبال از شهدای گمنام برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام در این نشست گفت: شهدا از جان خود گذشتند تا ما به آرامش برسیم پس همه ما وظیفه داریم در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت راه و اهداف شهدا را به نسل امروز معرفی کنیم.

سرهنگ مصطفی اقبالی پور امنیت و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان را مرهون فداکاری شهیدان دانست و افزود: نور حق خاموش شدنی نیست، شهداء راه حق و حقیقت را رفتند و این راه همچنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: مردم مومن و متدین شهرستان چرام در راه انقلاب و نظام شهدای زیادی را تقدیم کرده است.

اقبالی پور گفت: برای بعیت و تجدید میثاق با آرمان های شهدا فردا چهارشنبه 22 آذر ماه آیین استقبال از شهدای گمنام در شهر چرام برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ساعت 9 صبح در میدان فرشته در ورودی شهر چرام به سمت دهدشت آغاز و پس از طی مسیر از بلوار شهید دستغیب و بلوار مطهری، مراسم در مصلی حضرت ابوطالب شهر چرام برگزار می شود.

امام جمعه چرام در این برنامه گفت: بازگشت شهدای گمنام به ما متذکر می شود که فرهنگ شهادت را فراموش نکنیم و انتقال دهنده این فرهنگ مقدس به نسل جوان باشیم.

حجت اسلام سید نورالله افشار افزود: فرهنگ ایثار و شهادت ضامن امنیت و آرامش در جامعه اسلامی است و ما باید جهت ترویج آن به نسل جوان سعی و تلاش بیشتری داشته باشیم.

فرماندار شهرستان چرام با بیان اینکه دشمن همواره به‌دنبال خدشه‌دار کردن به وحدت ایران اسلامی بوده است، گفت: حضور شهدای گمنام موجب همدلی و وفاق ملت ایران می شود.

سید عبدالرحمان توفیقیان با بیان اینکه حضور شهدای گمنام دسیسه های دشمنان را خنثی می کند، افزود: شمیم عطرآگین شهدای گمنام همیشه موجب به وجود آمدن حال و هوای معنوی در مناطق مختلف ایران شده و برای ملت ایران وحدت به همراه دارد.

وی ادامه داد: همه دستگاه های اداری و خدمات رسان باید جهت استقبال از این میهمانان عزیز آماده باشند و کارهای لازم را انجام دهند.

دفاع مقدس در ۳۱ شهریور ماه ۱۳۵۹ به طور رسمی آغاز شد و پس از هشت سال دفاع شجاعانه سرانجام مرداد ماه ۱۳۶۷ با آتش بس خاتمه یافت و در این هشت سال تعداد زیادی از جوانان وطن در راه دفاع از آرمان های انقلاب و نظام جان خود را فدا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.