سید علیرضا کشاورز

گچساران میزبان مرحله دوم مسابقات هندبال لیگ نوجوانان دختر باشگاه های کشور

به گزارش مهر دنا، رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان ( لیگ آیندگان ) باشگاه های کشور در بخش بانوان در گروه c از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران برگزار می گردد.   پارسائی تصریح کرد: تیم

کد خبر : 32527
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

به گزارش مهر دنا، رئیس هیئت هندبال استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛ مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان ( لیگ آیندگان ) باشگاه های کشور در بخش بانوان در گروه c از تاریخ ۱۶ الی ۱۹ آبان ماه ۱۴۰۲ به میزبانی استان کهگیلویه و بویراحمد شهرستان گچساران برگزار می گردد.

 

پارسائی تصریح کرد: تیم های شرکت کننده در گروه c این رقابت ها شامل نفت و گاز گچساران، زاگرس جنوبی کازرون، غدیر ملایر و کیش می باشند.

رئیس هیئت هندبال استان در ادامه گفت؛ تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران در گروه c با تیم های زاگرس جنوبی کازرون ، غدیر ملایر ، کیش.. با هم به رقابت می پردازند..

لازم به ذکر است دور رفت مسابقات لیگ آیندگان در تاریخ ۱۹ مهرماه به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد و تیم بانوان نفت‌ و گاز گچساران به نمایندگی از استان کهگیلویه و بویراحمد با ۴ امتیاز در جایگاه دوم به مرحله دوم صعود کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.