رد بی سابقه و گسترده معتمدین توسط هیئت نظارت

فراوانی تایید شدگان در هئیت های نطارت در شهرستان های استان و خاصه بویراحمد حکایت از غش کردن هیئت نظارت به طرف یک نامزد خاص دارد.

کد خبر : 32390
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

مهر دنا/ گزارش‌ها حکایت از رد بدون دلیل صدها نفر از معتمدین فرمانداران و بخشداران سراسر کهگیلویه و بویراحمد و خصوصا در حوزه بویراحمد بزرگ دارد که باید گفت این یک اتفاق بی سابقه در طول تاریخ انتخابات استان و شاید کشور باشد.

وقتی در دو مرحله برای یک شهرستان ۱۹ نفر تایید می شود ،با کدام منطق سازگار هست که انتخابات هیئت اجرایی یک شهرستان به خاطر یک نفر به بن بست نهایی برسد ؟چه مصلحتی بالاتر از مصلحت مشارکت و امنیت هست ،هیئت نظارت مصلحت کدام نامزد را بر همه اصول انتخاباتی ترجیح داده است.

فراوانی تایید شدگان در هئیت های نطارت در شهرستان های استان و خاصه بویراحمد حکایت از غش کردن هیئت نظارت به طرف یک نامزد خاص دارد.

در برخی جاها مسئولین هیبت نظارت علنا از تقسیم افراد بین یک نامزد خاص و نماینده صحبت می کنند به طوری که بقیه را نادیده می نگرند.

هیئت نظارت با رد گسترده معتمدین فرمانداران و بخشداران مشارکت را چگونه تبیین می‌کند.

برخی از مسئولان هیئت نظارت بر انتخابات در کهگیلویه و بویراحمد از فعالان ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداها در دور گذشته بود که آن فرد در انتخابات پیش رو نیز پیش ثبت نام کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 2
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بویراحمد واحد چهارشنبه , 19 مهر 1402 - 18:00

حاج صفر که حامی یه حاج نایره
خاطرش جمع که هر دو تاش در ودره

ناشناس چهارشنبه , 19 مهر 1402 - 21:23

روشنک هم رد میشه