رسانه وابسته به زارعی نشست جمع بندی لیست تاجگردون را تایید کرد

سایت وابسته به غلام محمد زارعی نشست جمع بندی و نهایی لیست مورد حمایت دکتر غلام رضا تاجگردون را به صورت تلویحی تایید کرد.
کد خبر : 31805
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴

گروه سیاسی مهر دنا/ سید علیرضا کشاورز_  بویرنیوز رسانه وابسته به غلام محمد زارعی نماینده ادوار نهم و دهم مجلس شورای اسلامی با انتشار گفت‌وگویی از یکی از اضلاع مستطیل انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، نشست جمع بندی و نهایی لیست مورد حمایت دکتر غلام رضا تاجگردون را به صورت تلویحی تایید کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا، این رسانه در گفت‌وگو با یکی از اضلاع مستطیل انتخابات استان بدون ذکر نام نوشته است: جلسه به این نحو دور از واقعیت بوده و تشکیل جلسه ای نبوده و این افراد شاید در ماه‌های پیش در جلسه و مراسمی در حد احوالپرسی ساده همدیگر را ملاقات کرده باشند.

بررسی این مصاحبه از دو‌ حالت خارج نیست یا اینکه فرد مصاحبه شونده بسیار اخلاق مدار بوده و‌خواسته دروغ نگوید و به صراحت هم راست را بیان نکند و گفته نشست به این نحو نبوده است. و به نوعی در این مصاحبه به صورت تلویحی نشست را تایید کرده است.

اما شاید بویرنیوز از این نشست خبر داشته و خواسته فضا را مدیریت کند و مصاحبه‌ای در کار نبوده زیرا در جایی از مصاحبه نوشته این افراد شاید در ماه‌ها پیش در جلسه و مراسمی در حد احوالپرسی ساده همدیگر را ملاقات کرده باشند.

این سایت وابسته به حاج غلام محمد زارعی در تنظیم خبر اشتباه کرده زیرا اگر با اعضای اضلاع مستطیل مصاحبه کرده چرا نوشته این افراد باید می‌نوشت ما چند نفر.

البته حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی محمد بزرگواری معروف به سیاستمدار صادق در استان در گفت‌وگویی با مهر دنا خبر نشست اضلاع مستطیل انتخابات مجلس دوازدهم را تایید کرده است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.