باید فتح خرمشهرهای اقتصادی صورت پذیرد

به گزارش مهر دنا، حجت السلام سید نورالله افشار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام گفت: زیارت و محبت به اهل بیت (ع) از مصادیق تقوا است و خدای عالم در قران توصیه به محبت به اهل البیت( ع ) کرده است. خطیب جمعه چرام ضمن تبریک دهه کرامت، عنوان کرد: با

کد خبر : 30896
تاریخ انتشار : جمعه ۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷

به گزارش مهر دنا، حجت السلام سید نورالله افشار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر چرام گفت: زیارت و محبت به اهل بیت (ع) از مصادیق تقوا است و خدای عالم در قران توصیه به محبت به اهل البیت( ع ) کرده است.

خطیب جمعه چرام ضمن تبریک دهه کرامت، عنوان کرد: با توسل به دیپلماسی زیارت و استفاده از فرصت وجود دو چهره نورانی و آسمانی، چون امام رضا(ع) و حضرت فاطمه‌معصومه(س) در ایران، می‌توان خط بطلانی بر تبلیغات رسانه‌ای غرب و صهیونیسم جهانی کشید؛ چراکه سال‌هاست تلاش می‌کنند با تبلیغات منفی رسانه‌ای، ایران‌هراسی را ترویج دهند.

 

وی افزود: توسعه دیپلماسی زیارت که قطعاً به این محدوده ختم نمی‌شود و اثرات بسیار زیادی روی سایر حوزه‌ها اعم از فرهنگی، اقتصادی و حتی سیاسی دارد.

 

افشار با بیان اینکه باید فتح خرمشهرهای اقتصادی صورت پذیرد.مردم از لحاظ معیشت و اقتصادی در فشارند، ابراز کرد: فتح خرمشهر زمانی اتفاق افتاد که نگرش ما نسبت به جنگ تغییر کرد.

وقتی دست شبکه نفوذ قطع شد و ارتش وسپاه متحد شدند فتح خرمشهر اتفاق افتاد.

 

وی افزود: مسولینی که از بیت المال سوء استفاده می کنند و مردم را با عملکردشان نا امید می کنند وشعار نمیتوانند و سازش با جهان خوران می دهند از مصادیق جریان نفوذهستند.

امام جمعه چرام عنوان کرد: در مسئله تورم، بیکاری و رشد تولید زمانی که بتوانیم از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم می‌توانیم شعار سال را محقق کنیم.

 

 

 

 

 

وی با بیان اینکه موشک بالستیک خرمشهر ۴ در روزهای گذشته با حضور وزیر دفاع رونمایی شد، گفت: این موشک دارای برد ۲ هزار کیلومتر و وزن سرجنگی ۱۵۰۰ کیلوگرم و موشک خرمشهر ۴ نقطه‌زن و بدون نیاز به هدایت فاز نهایی است.

وی ادامه داد: سرعت بالای اصابت سرجنگی به هدف، باعث می شود سیستم های پدافندی دشمن، قادر به تشخیص و رهگیری و اقدام جهت انهدام سرجنگی را نداشته باشند.

افشار افزود: تفاوت این موشک با سایر نسل های قبلی خود تامین دقت نقطه زنی در فاز میانی(پرواز بالای جو) است

و کارشناس مصری در این خصوص گفت رونمایی از این موشک خرمشهر دربرگیرنده این پیام است که اگر اسرائیل به حمله به ایران فکر میکند بهای آن گزاف خواهد بود چرا که ایران می تواند ضد حملاتی دردناک داشته باشد.

وی با بیان اینکه پیام موشک بالستیک خرمشهر برای دوستان ،صلح وثبات و بازدارندگی تحرکات دشمن و برای دشمنان نیز روشن است، تصریح کرد: کمترین حماقتتان با سخت ترین و کوبنده ترین پاسخ ایران اسلامی همراه خواهد بود.

 

امام جمعه عنوان کرد: رئیس جمهور سابق امریکا از برجام خارج شد و فشارهای حداکثری تحریم ها را به ایران ابلاغ کرد و شهید فخری زاده توسط عوامل موساد ترور میشود، در این زمان مجلس شورای اسلامی قانونی وضع کرد.

که رهبر حکیم انقلاب از آن قانون تحسین کردند.

وی افزود: حضرت آیت‌الله خامنه‌‍‌ای در دیدار نمایندگان مجلس گفتند قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها، مصوبه‌ای اساسی و مهم بود که کشور را از سرگردانی در مسئله هسته‌ای و حالت ندانم‌کاری نجات داد که نتایج اجرای آن را حتی در عرصه جهانی مشاهده می‌کنیم.

 

افشار با بیان اینکه این قانون با ۹ ماده در سال ۹۹ تصویب وبه دولت سابق ابلاغ شد، عنوان کرد: بخشی از این قانون می گوید سازمان انرژی اتمی ایران موظف است بلافاصله پس از تصویب این قانون، جهت مصارف صلح آمیز نسبت به تولید اورانیوم با غنای بیست درصد(۲۰%) اقدام و سالانه به میزان حداقل یکصد و بیست کیلوگرم آن را در داخل کشور ذخیره کند. همچنین سازمان مذکور موظف است نیاز کشور برای مصارف صلح آمیز به اورانیوم با غنای بالای بیست­ درصد(۲۰%) را به طور کامل و بدون تأخیر تأمین کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.