دیدار مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان چرام با امام جمعه

به گزارش مهردنا، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این دیدار ضمن خیر مقدم از حضور مدیر آموزش و پرورش و همکاران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه های دینی، معنوی و

کد خبر : 30264
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

به گزارش مهردنا، حجت الاسلام والمسلمین سید نوراله افشار امام جمعه چرام در این دیدار ضمن خیر مقدم از حضور مدیر آموزش و پرورش و همکاران گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب و حاصل خون شهدا، تحول عظیم در نظام آموزشی دستگاه تعلیم و تربیت بود که باید با توجه به آموزه های دینی، معنوی و تربیتی این مهم حفظ شود.

 

وی افزود:آموزش و پرورش بزرگترين نهاد فرهنگي است که سنگ بناي رشد و تکامل جامعه، در دستگاه هايي همچون آموزش و پرورش بنيان نهاده مي‌شود، لذا اگر در آموزش و پرورش برنامه‌ها درست باشد، جامعه در مسير درستي قرار مي گيرد.

 

افشار تاکید نمود: فضاي آموزش و پرورش بايد از هر جهت خوب و ديني باشد و اين مسئله بايد در اولويت مسوولان و دست اندرکاران آموزش و پرورش قرار گيرد، اميدواريم که شاهد تحول مثبت و سازنده اي در آموزش و پرورش در عرصه هاي مختلف باشيم.

حجت الاسلام افشار در پایان از زحمات دکتر صدراله عابدکیش تقدیر و تشکر کرد.

سید صدیف دانشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان چرام ضمن تبریک بمناسبت ماه مبارک رمضان و تقدیر و تشکر از زحمات دکتر عابدکیش بر اجرای سریع و با کیفیت رهنمودهای مقام معظم رهبری در حوزه مدیریتی آموزش و پرورش شهرستان چرام تاکید کرد و تاکید داشت باید با سرعت و به صورت نظام‌مند، علمی و دقیق اجرایی شود.

وی افزود: برای داشتن وضعیت مطلوب فضای آموزشی در شهرستان به همت و مساعدت بیشتری از دستگاه های شهرستان نیاز است که امیدواریم در سال جدید شاهد همکاری های بیشتری باشیم.

دانشی در پایان بیان نمود: با توکل بخدا و توسل به اهلبیت و شهداء امیدوارم بتوانم خدمتگذاری کوچک در بدنه تعلیم و تربیت باشم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.