آیین استقبال از پرچم متبرک حرم مطهر امام حسین (ع) در شهرستان چرام

پرچم اهدایی حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در مصلای حضرت ابوطالب(ع) چرام، مورد استقبال عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) واقع گردید.   به گزارش مهر دنا، آیین رونمایی از پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) به ستاد عتبات عالیات شهرستان چرام با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸

کد خبر : 29045
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۴

پرچم اهدایی حرم مطهر امام حسین(ع) با حضور فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان در مصلای حضرت ابوطالب(ع) چرام، مورد استقبال عاشقان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) واقع گردید.

 

به گزارش مهر دنا، آیین رونمایی از پرچم متبرک حرم امام حسین(ع) به ستاد عتبات عالیات شهرستان چرام با حضور سردار حسن حکمتیان فرمانده تیپ ۴۸ فتح استان و مسئول ستاد عتبات استان کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین استانی و شهرستانی اهداء گردید.

 

سردار حکمتیان در این مراسم معنوی اظهار داشت:توجه به شعائر حسینی و پرچم سیدالشهداء نمادی است که ما را به سمت پیام اصلی منتقل می‌کند و مسیر را برای ما هموار و روشن می‌کند.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه ما با امام حسین علیه السلام کسب آبرو می‌کنیم گفت: اگر خیر در دنیا و آخرت اگر رهایی از جهالت میخواهیم اگر نجات از سرگردانی میخواهیم باید جهت ما به سمت مکتب امام حسین علیه السلام باشد و این پرچم جهت را برای ما روشن می‌کند و نشان می‌دهد.

 

گفتنی است: این مراسم به همت ستاد عتبات عالیات، ستاد نماز جمعه و معاونت فرهنگی هنری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان چرام برگزار گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.