برگزاری مراسم یادبود پیر مؤذن و ذاکر اهلبیت سید حاصل افشار در کهگیلویه

به گزارش مهر دنا، حجت الاسلام والمسلمین عمرانی نژاد رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت در این مراسم اظهار داشت:زنده یاد سید حاصل افشار باتمام وجودش پر از ایمان و اخلاص بود، تشییع جنازه اش سیاسی نبود. وفتی مردم فهمیدن از دنیا رفته بود متاثر شدند.   وی افزود: سید حاصل چهار دهه خادم مسجد صاحب

کد خبر : 28294
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

به گزارش مهر دنا، حجت الاسلام والمسلمین عمرانی نژاد رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت در این مراسم اظهار داشت:زنده یاد سید حاصل افشار باتمام وجودش پر از ایمان و اخلاص بود، تشییع جنازه اش سیاسی نبود. وفتی مردم فهمیدن از دنیا رفته بود متاثر شدند.

 

وی افزود: سید حاصل چهار دهه خادم مسجد صاحب الزمان (عج) بود  مردم با صوتش خاطره داشتن آنها را بسمت دین سوق میداد، نشانه این بود که مردم ار اعتقادات دور نشوند همین خصلت کافی بود برای آخرت این سید جلیل القدر.

 

عمرانی نژاد بیان نمود:مرحوم سید حاصل کسی بود که با مردم خوش رو و خوش برخورد بود، موجب آرامش مردم بود همین خصلت سید حاصل افشار باعث شد که نزد خداوند سربلند باشد.

 

رئیس دانشگاه آزاد واحد دهدشت اظهار داشت: مرحوم سید حاصل کسی بود که مسافرین غریب و دانشجویانی که خوابگاه نداشتند را در مسجد و منزل پناه میداد رفیق شهدا بود، با رزمندگانی که عازم جبهه ها میشد رفاقت داشت وتمام شهدایی که در شهرستان کهگیلویه راهی جبهه شدند از مسجدی اعزام شدند که مرحوم آسید حاصل خادمش بود و لحظه آخر عمرش انتظار جدش حضرت مهدی صاحب الزمان(عج) را میکشید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیده فاطمه خلیلی دوشنبه , 6 تیر 1401 - 0:06

سلام

اگر کسی فلسفه مرگ را نداند، بی شک کمر زیر بار هجرت برادر خم می کند، اما با توجه به باور عمیق حضرتعالی از کوچ روح و دانایی مثال زدنی شما، صرفاً فقدان جسم ظاهرش اش را تسلیت گفته و آرزومندم روح پرفتوحش با حضرت علی علیه السلام و صالحین محشور شود.