مکان اقامه نماز عید سعیدفطر در شهرستان دنا مشخص شد

به گزارش خبرگزاری مهر دنا،سیدعلی برجسته پور زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان دنا را اعلام کرد.   دبیرستاداقامه نمار شهرستان دنا ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران وتبریک پیشآپیش عید سعید فطر گفت: عید فطر روز اول ماه شوال، پایان یک ماه روزه‌داری ماه رمضان و از مهم‌ترین

کد خبر : 26775
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری مهر دنا،سیدعلی برجسته پور زمان و مکان اقامه نماز عید سعید فطر در شهرستان دنا را اعلام کرد.

 

دبیرستاداقامه نمار شهرستان دنا ضمن قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران وتبریک پیشآپیش عید سعید فطر گفت: عید فطر روز اول ماه شوال، پایان یک ماه روزه‌داری ماه رمضان و از مهم‌ترین اعیاد مسلمانان است که در روایات این روز برای کسانی که روزه آنها در ماه رمضان پذیرفته شده، روز عید و پاداش معرفی شده است. در این روز، روزه گرفتن حرام و پرداخت زکات فطره بر مسلمانان واجب است وبااعلام روئیت هلال ماه شوال از طرف دفتر مقام معظم رهبری، نماز عید فطر امسال درشهرسی سخت فلکه الله خیابان دنا و در شهر پاتاوه مصلی امام هادی علیه السلام با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و حفظ فاصله فیزیکی اقامه می گردد .

 

وی افزود: شرکت کنندگان در آیین اقامه نماز عید فطر ملزم به استفاده از ماسک و جانماز و زیر انداز شخصی می باشند.

 

برجسته پور بیان کرد: زمان شروع برنامه های عید فطر ساعت هفت و سی دقیقه صبح می باشد.

 

وی عنوان کرد: نماز عید فطر امسال در شهر سی سخت و پاتاوه به امامت امامان محترم جمعه ،حجج الاسلام مصباح نژاد و سیادت اقامه می گردد .

 

وی جهت جمع آوری زکات فطره گفت: از سوی کمیته امداد شهرهای سی سخت وپاتاوه و مرکز نیکوکاری امام علی علیه السلام مسجد جامع سی سخت و مسجد صاحب الزمان (عج) پاتاوه صندوقهایی جهت جمع آوری زکات فطره در نظر گرفته شده که مردم می توانند زکات فطریه و کفارات خود را در این صندوقها بریزند.

 

وی همچنان اعلام کردند که در ۳۰ روستای شهرستان دارای روحانی و امام جماعت ،نماز عید سعید فطر با هماهنگی شورا و دهیاری و پایگاه های مقاومت بسیج و همکاری هئیت امناء مساجد و کانون های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.

که ان شاءالله این فریضه مثل هرسال باشکوه برگزار خواهد شد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.