پیام تبریک فرماندار شهرستان چرام بمناسبت عید مبعث

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام  با صدور پیامی فرارسیدن 27 رجب روز عید سعید مبعث را تبریک گفت.   به گزارش مهر دنا،متن پیام به شرح ذیل میباشد، 27 رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.   بعثت بزرگ ترين نعمت

کد خبر : 25818
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲

سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام  با صدور پیامی فرارسیدن 27 رجب روز عید سعید مبعث را تبریک گفت.

 

به گزارش مهر دنا،متن پیام به شرح ذیل میباشد،

27 رجب، سالروز مبعوث شدن حضرت محمد مصطفی (ص) به پیامبری، روزی فرخنده و مبارک و از بزرگترین اعیاد مسلمین عالم است.

 

بعثت بزرگ ترين نعمت خداوند بر بشر است چنانكه در آیه ۱۶۴ سوره آل عمران مى فرمايد: خداوند برمومنان منت نهاد (نعمت بزرگى بخشيد)، هنگامى كه درميان آنها پيامبرى از خودشان برانگيخت كه آيات او را بر آنها بخواند و آنها را پاك كند و كتاب و حكمت بياموزد و البته پيش از آن در گمراهى آشكار بودند.

در این روز حضرت محمد (ص) به عنوان آخرین فرستاده الهی برای هدایت بشریت به پیامبری مبعوث شد تا اسلام را به عنوان کامل ترین دین الهی به جامعه بشری ابلاغ و مردم را به سوی این دین مبین دعوت نماید.

مسلمانان باید با بهره گیری از چنین فرصت هایی، اتحاد و همدلی خود را روز به روز تقویت کنند و از این همبستگی در راستای رشد و تعالی بیشتر بهره  ببرند.

اینجانب فرارسیدن عید سعید مبعث، تجلی نور الهی بر وجود منور سید کائنات، حضرت محمد مصطفی(ص) را به همه مسلمانان و پیروان راستین نبوت در سر تا سر جهان به ویژه مردم شریف و متدین شهرستان چرام تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد منان عزت، سربلندی و سرافرازی روزافزون اسلام و مسلمین را مسئلت دارم.

 

سید عبدالرحمان توفیقیان

فرماندار چرام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.