محفل انس با قرآن کریم در دبیرستان شبانه روزی حضرت قائم آل محمد (عج) شهرستان چرام برگزار شد

  به گزارش مهر دنا، در این مراسم معنوی سید عبدارحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام گفت: اگر قرآن اهمیت نداشت نازل نمی‌شد، چرا که حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند: «من سه چیز را دوست دارم، نگاه به پیامبر، قرآن خواندن و صدقه دادن».   وی افزود: هر کس قرآن را تلاوت و به آن عمل

کد خبر : 25789
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰

 

به گزارش مهر دنا، در این مراسم معنوی سید عبدارحمان توفیقیان فرماندار شهرستان چرام گفت: اگر قرآن اهمیت نداشت نازل نمی‌شد، چرا که حضرت فاطمه زهرا (س) فرمودند: «من سه چیز را دوست دارم، نگاه به پیامبر، قرآن خواندن و صدقه دادن».

 

وی افزود: هر کس قرآن را تلاوت و به آن عمل کند، جایگاه او در بهشت است و هر کس هم قرآن بخواند و به آن عمل نکند قرآن او را لعنت می‌کند.

 

توفیقیان با بیان اینکه قرآن زندگی انسان را به سمت اهداف مثبت هدایت می‌کند، عنوان کرد: ارتباط با قرآن موجب دوستی انسان با قرآن می‌شود که مفاهیم آن بسیار شیوا، دل‌نشین و شیرین است که زندگی را زیر و رو می‌کند.

 

در ادامه رحیم بازی بناری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از حضور مسئولین، دانش آموزان،اصحاب رسانه و مدیریت دبیرستان شبانه روزی قائم آل محمد(عج) و دارالقرآن امام محمد باقر (ع) که میزبان این مراسم بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است در این محفل نورانی قاریان شهرستانی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند.

 

در پایان این مراسم از برگزیدگان علمی مدرسه شبانه روزی قائم آل محمد(عج) تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.