نواخته شدن زنگ انقلاب و رژه خودرویی موتوری در چرام

  همزمان با ۱۲ بهمن آغازین روز از ایام‌الله دهه فجر نواختن زنگ انقلاب و رژه خودرویی در شهرستان چرام برگزار شد. به گزارش مهر دنا،43سال پیش در چنین روزی درست در روز 12 بهمن 1357 حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از 15 سال تبعید از وطن، در میان سیل عظیمی از

کد خبر : 25279
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷

 




همزمان با ۱۲ بهمن آغازین روز از ایام‌الله دهه فجر نواختن زنگ انقلاب و رژه خودرویی در شهرستان چرام برگزار شد.

به گزارش مهر دنا،43سال پیش در چنین روزی درست در روز 12 بهمن 1357 حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پس از 15 سال تبعید از وطن، در میان سیل عظیمی از استقبال کنندگان قدم به خاک ایران اسلامی گذاشت.

 

 

بعد از 10 روز از ورود ایشان به خاک وطن یعنی در 22 بهمن 1357 انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید و به همین مناسبت این 10 روز را دهه فجر نامیده‌اند و اکنون چهل سال است که در این دهه برنامه‌ها و مراسمات و جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود.

 

 

 

امروز که همزمان با 12 بهمن آغازین روز از ایام‌الله دهه فجر است مسئولین و بسیجیان شهرستان چرام رژه موتوری و خودرویی در سطح شهر برگزار کردند.

 

 

 

شرکت کنندگان در این رژه مسیر پارک سلامت تا میدان اصلی شهر و سپس گلزار شهدا را پیمودند و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و پخش نواهای انقلابی یاد وخاطره 12 بهمن57 را زنده کردند.

 

 

در این مراسم مسئولین شهرستان با نثار شاخه گل و قرائت فاتحه به روح والای شهدای انقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس ادای احترام کرده و یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس سه شنبه , 12 بهمن 1400 - 11:46

عالی