پیام تبریک فرماندار کهگیلویه به مناسبت روز زن

در آستانه میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) فرماندار کهگیلویه در پیامی روز زن را تبریک گفت.

کد خبر : 17347
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲:۱۸

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی “مهر دنا” از دهدشت، در آستانه میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) فرماندار کهگیلویه در پیامی روز زن را تبریک گفت.

در متن پیام دارا کریمی‌نژاد آمده است؛

ارزش نهادن به زن و تکریم او، در واقع ارزش گذاشتن به کل جامعه و ارج نهادن به همه زیبایی های انسانی است.

بسم اله الرحمن الرحیم

زن عنصر تابناکی است که زیربنای فضیلت های انسانی و ارزش های والای خلیفة الله در جهان است. با توجه به همین حقیقت هویت زن، هویت جامعه است و ارزش نهادن به زن و تکریم فضایل، کمالات و خدمات مستمر او، در واقع ارزش گذاشتن به کل جامعه و ارج نهادن به همه زیبایی‌های انسانی است.

مقارنت میلاد فرخنده دخت مکرم نبی اکرم حضرت فاطمه زهرا(س) با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی حسن اتفاقی است بر یادآوری حضور شجاعانه، مقتدرانه و متعهدانه بانوان اصیل ایرانی که در عرصه‌های مختلف اجتماعی در ردیف افتخارات این جامعه‌اند.

بنابراین گرامیداشت روز زن در جامعه اسلامی و فرهنگ ملی با تحکیم ارتباط قلبی بانوان فرهیخته کشور با متعالی ترین و مقدس ترین الگو گامی بلند و موثر در مسیر تحقق احیای نقش واقعی زن و تکریم شخصیت اوست.

اینجانب سالروز میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)، روز مادر و زن و همچنین میلاد حضرت امام خمینی(رحمه‌الله تعالی‌علیه) را به همگان؛ زنان و مادران فداکار و نجیب ایران اسلامی، به ویژه بانوان گرانقدر خطه کهگیلویه تبریک می‌گویم، از درگاه خداوند متعال، برای همه آنان سربلندی، عزت، امید و بهروزی مسالت دارم.

دارا کریمی‌نژاد /سرپرست فرمانداری کهگیلویه

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.