فرماندار کهگیلویه؛

ایثارگران شهرستان کهگیلویه تجلیل می شوند

فرماندار شهرستان کهگیلویه خواستار همکاری همه دستگاهها در برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران شهرستان شد.

کد خبر : 16201
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۶

به گزارش مهردنا، علیرضا اتابک در جلسه جلسه هماهنگی نکوداشت پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در دهدشت اظهار کرد: در بحث ایثارگری و تقدیر از آنها، نمیتوانیم نقشی که آنها در دوران دفاع مقدس ایفا کردند را ادا کنیم

فرماندار شهرستان کهگیلویه از ایثارگران به عنوان ذخایر انقلاب و قهرمانانی که جان خود را فدای وطن کردند یاد و تصریح کرد: ما باید به حسب وظیفه و اینهمه ایثارگری از آنها تجلیلی داشته باشیم.

وی با توجه به همایش تجلیل از ایثارگران در هفتم مهرماه گفت: باید ببینیم اوایل مهرماه در چه وضعیتی از بیماری کرونا هستیم، اگر کرونا اجازه داد این همایش برگزار خواهد شد و در غیراینصورت هر دستگاهی از ایثارگران اداره خود تجلیل خواهد نمود.

اتابک افزود: همکاری همه دستگاه‌ها در راستای اجرای برگزاری این همایش ضروری است.

‌”حمزه محقق‌زاده” فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه نیز در این جلسه با بیان اینکه هر چه داریم از برکت خون شهدا و مجاهدت‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس است اظهار کرد: هر اقدامی در زمینه های مختلف در کشور انجام میشود مرهون مجاهدت‌های ایثارگرانی است که به عنوان شهید زنده به جامعه خدمت میکنند.

وی با توجه به همایش تجلیل از ایثارگران گفت: اجرای برنامه‌ها همه تحت شعاع ویروس کرونا قرار گرفتند، اگر در وضعیت سفید بودیم این همایش با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد و در غیر اینصورت اداره‌جات، از ایثارگران مجموعه خود تجلیل به عمل خواهند آورد.

محقق‌زاده ایثارگران شهرستان کهگیلویه را ۶۰۰ نفر عنوان و تصریح کرد: در این همایش از همه آنها تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.