گردن‌کلفتی متخلفان آبشار یاسوج در روزهای کرونایی

در نشست ستاد کرونای استان کهگیلویه و بویراحمد فرماندار و شهردار یاسوج از قانون گریزی و گردن کلفتی عده‌ای متخلف در آبشار یاسوج به شدت انتقاد کردند.

کد خبر : 16193
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مهردنا،داستان تخلفات در آبشار یاسوج و تصرف‌های غیر قانونی داستانی جداگانه است که رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد به رسالت خود به وفور عمل کرده و گزارش‌ها و اخبار و تحلیل‌های زیادی در خصوص این تخلفات آشکار منتشر کرده‌اند و اگر کمک کاری و اهمالی وجود داشته از جانب خود مسوولان است.

اما در این بین داستان چپاول زمین‌ها در آبشار یاسوج خود بحثی جداگانه است و قصه گردن کلفتی عده‌ای از همین متصرفین و زمین‌خواران در ایام شیوع کرونا بحثی دیگر است.

متاسفانه عده‌ای که با عربده‌کشی و قانون گریزی زمین‌های آبشار را به چنگ خود در آورده‌اند در هنگامه‌ای که مسوولان سعی دارند جهت جلوگیری از شیوع کرونا اجازه ورود مسافران و گردشگران غیر بومی را به این مکان تفریحی و گردشگری ندهند اما با گردن کلفتی به مقابله با قانون بر می‌خریزند.

در نشست ستاد کرونای استان شاهرخ کناری فرماندار شهرستان بویراحمد با بیان این مطلب گفت: نیوجرسی‌هایی که با جرثقیل در محل برای جلوگیری از عبور و مرور نصب شده بود توسط عده‌ای قانون گریز در آبشار یاسوج با پتک و آلات دیگر نابود شده است.

وی گفت: دستگاه قضایی باید به این قضیه قانون شکنی ورود پیدا کند و با متخلفان برخورد شود.

شهردار یاسوج هم از چنین وضعیتی که عده‌ای با گردن کلفتی در آبشار یاسوج در مقابل قانون قد علم می‌کنند گفت: با ماموران شهرداری برخورد فیزیکی می‌کنند در حالی که شهرداری بیشترین ضرر و زیان را در روزهای کرونایی کرده و در همین آبشار از هنگام شیوع ویروس هیچ یکی از اماکن و فضاهای مربوط به شهرداری ریالی درآمدزایی نداشته‌‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.