غلام محمد زارعی را پیدا کنید و جایزه بگیرید!

جناب آقای زارعی، احتمالاً به فراموش خانه رفته‌اید و از ترس کرونا آن صندلیِ سبزِ چرمی و نرم، آن پلو چرب و خوشمزه سلف سرویس مجلس را رها کرده‌اید

کد خبر : 14837
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴

مهر دنا/ این مطلب توسط یکی از مخاطبان پایگاه اطلاع رسانی مهر دنا نگاشته شده و محتوای آن توسط این رسانه تایید یا رد نمی‌شود و آمادگی انتشار جوابیه توسط روابط عمومی دفتر ارتباطات مردمی غلام محمد زارعی را دارد.

رحیم ابوذر نوشت: در این روزها که ویروس منحوس و خطرناک کرونا زندگی را در کام‌ها تلخ نموده، انسان‌ها تعاملات و ارتباطات حضوری کمتری با یکدیگر دارند و همانند بدهکاری بی پول که به طلبکار نزدیک نمی‌شود، از او فاصله می‌گیرد یا در حال فرار است، من دلم برای یک نفر لَک زده و تنگ شده است!!!
من دلم برای غلام محمد زارعی، نماینده همیشه خاموش و خنثی مردم شریف، مظلوم و محروم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی تنگ شده است!!
دلم برای ژست‌های متفکرانه و امیرکبیر مآبانه‌اش و نیز دلم برای نظراتش درباره پتروشیمی سقاوه و استخدام‌های فله‌ای تنگ شده است!!!
دلم همراه با وجب به وجب خاک به فقر و محرومیت نشسته‌ی دیارم، برای غلام محمد زارعی تنگ شده است!!!

محبوب لیدرهای منفعت‌طلبت!!! امیرکبیرِ چاپلوسان تشکیلاتت!!! سلطان سکوت!!! استاد وعده‌های مانده در کِشوی میز!!! نماینده خنثی و بی‌تاثیر در صحن مجلس!!! یادگار جلسه استیضاح عباس آخوندی!!! فاتح و مصادره‌کننده پروژه‌هایِ ناقص و بر زمین مانده‌ی عمرانی در حوزه‌ی راه و شهرسازی و بهداشت و درمان، هر کجا هستی سلامم بر تو باد!!!

جناب آقای زارعی، احتمالاً به فراموش خانه رفته‌اید و از ترس کرونا آن صندلیِ سبزِ چرمی و نرم، آن پلو چرب و خوشمزه سلف سرویس مجلس را رها کرده‌اید و برای خدمت بی‌منت(!) در لاک خود فرو رفته‌اید و در این اواخر سکوتی تاسف‌بارتر از سکوت محمد رضا عارف در صحن مجلس و نیز طولانی‌تر از سکوت‌های هشت ساله خودتان در مجلس، ثبت نمودید!!!
نگار من، تو نیستی، لیدرهایت نیستند اما رسانه‌ها و فعالان رسانه‌ای که قرار بود جنابعالی را سناتور کنند و برای هتریک(سومین برد پیاپی) شما سنگ تمام بگذارند، هستند!!!!

هرکسی خطی در حمایت از جنابعالی چه درست و چه اشتباه، چه از روی منطق و چه از روی منطقه، چه از روی دل و چه از روی گِل، چه برای رضای خدا و چه برای منفعت بنویسد، رسانه‌ها و سایت‌های وابسته یا حامی شما آن را انتشار می‌دهند، حتی اگر شامل توهین به دیگران باشد.

امیرکبیر زمان(!)، شما را برخی افراد اسیر کینه‌ها و بُغض‌ها و نیز پشت میز نشینانِ بی‌منطق به کنج خلوت کشاندند.
امپراطور خدمت بی‌منت(!)، بیا و مثل دیگران تلاش نمایید و الکل تهیه کنید تا ویروس کرونا را با آن از بین ببریم یا ویروس را آتش بزنیم.
امیرکبیر بویراحمد کجایی؟! دقیقاً کجایی ای پرچمدار خدمات بی‌منت؟!
چرا خبری و اثری از جنابعالی نیست؟!؟!
چرا …..؟!؟!!!
ما نمک‌نشناسان دلتنگ شما هستیم!!!
جناب نماینده، خسته‌ام از چراها، خسته‌ام؛ بیا مرا به خلوت خود ببر!!!
من هم مثل خودت از کرونا می‌ترسم!!

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 18 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 18
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یاسوجی دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 16:05

اخه شما چقدر بی تربیت و بی خانواده هستید که چنین نگارشهای را نشر میدهید‌ و متاسفم برای سایت ……. که هنوز نرفته شروع به تخریب چهره های سیاسی می کنند. وای به روز ما

یاسوج دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 17:00

خوب آقای زارع نماینده مردم هست ومردم هم میخوان ببینن خدای ناکرده چیزش نشده باشه آخه نیستش تقصیر مردم چیه .

یا مهدی دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 17:06

هرچه فرمودی واقعا عین حقیقت بود

ناشناس دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 18:12

حیف این فضا در دست شما هست اخلاق خوب چیزی هست

ناشناس دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 18:13

خجالت بکش مهردنای نمک نشاس

بویراحمد و دنا ومارگون دوشنبه , 8 اردیبهشت 1399 - 19:55

در جواب یاسوجی..اب رو بریز همونجایی ک میسوزه…

ناشناس سه شنبه , 9 اردیبهشت 1399 - 1:22

تربیت خوب چیه ولی حیف که همه نمی توانند داشته باشند

ناشناس سه شنبه , 9 اردیبهشت 1399 - 15:28

ی چیزی یاد گرفتین چقد ادبیات زشتی دارین باور کنید شکست جریان شما با این بی ادبی هاتون نرفته شروع شد. با توهین کردن و بی ادبی فقط شخصیت خانواده و محیطی که بزرگ شدین رو ب نمایش میگذارید.

سادات محمودی سه شنبه , 9 اردیبهشت 1399 - 8:10

حیف این هشت سال خدمتی که به شماهای قدر نشناس کرد.والله اکه این خدمات به هر جای دیگه میشد سرنوشتش این نمیشد.شماها رو از همه امکانات بهتون داد الان بی نیازش شدین.وگرنه باید مثل سال های قبل به یه بسته ماکارونی و سویا نگاهتون میکرد

ناشناس سه شنبه , 9 اردیبهشت 1399 - 9:16

بنازمت ابوذر!جونوم من قلمت!
حامیان اقای زارعی
عملکرد ضعیف زارعی قابل توجیه نیست!
زارعی کجایی؟دقیقا کجایی؟
#۸_سال_تاریکی #۸_سال_سکوت
سپاس از خبرگزاری خوب مهر دنا ک حقایق را عنوان میکنند

ناشناس چهارشنبه , 10 اردیبهشت 1399 - 13:09

اگر فحش ندید و توهین نکنید باید تعجب کنیم. درود بر زارعی

موسی سه شنبه , 9 اردیبهشت 1399 - 22:17

دوست دارم زارعی

خلیفه تهله خار چهارشنبه , 10 اردیبهشت 1399 - 13:15

آغی مهردنا چرا سوال سخت می پرسی آخه ما اینو از کجا پیداکنیم

لوداب پنجشنبه , 18 اردیبهشت 1399 - 23:32

زارع مردبی ریاوزحمتکش کسی که مارگون راشهرستان کردودوبخش گرفت که الان شماحالشوببرید…هرجاپابزاری خدمات زارع مشخص هست..کمی انصاف داشته باشید

رضایی یکشنبه , 21 اردیبهشت 1399 - 0:17

از مردمی بی فرهنگ و هرزه مثل شما انتشار چنین مطالبی دور از ذهن نبوده و نیست/ زارع همیشه داشته و هیچ نیازی هم به سلف سرویس مجلس نداشته. اما شما ……………..

اصیل چهارشنبه , 21 خرداد 1399 - 15:57

این عملکرد حاج زارع .بقیه را خواهیم دید.

بویراحمد علیا جمعه , 30 خرداد 1399 - 15:29

درود بر مهر دنا و این نویسنده توانا و حق گو تا لحظه ای که زارع فکر میکرد رای و نظر مردم به دردش میخوره خودش را نشون داد حالا دیگه مردم و دغدغه هاشون و مشکلاتشون براش مهم نیست موقع حساب و کتاب دارایی ها و در امان ماندن از کرونا است در ضمن اونهایی که دم از فرهنگ میزنند و نویسنده را بی تربیت میخوانند معنی تربیت را نمیدانند تربیت یعنی راستی یک رنگی گفتن حقیقت و… تمام صفات نیک نه هشت سال امید و آرزو و وقت و فرهنگ و سرمایه یک شهرستان را به باد بدهی و بعدش غیب بشوی البته همه کسانی که فقط رای مردم را میخواهند اینطورند الان جوانان جهادی به سهم خود یک مشکلی از مردم حل میکنند اما امیر پنیر دقیقا کجایی درود بر بویراحمد ،،درود بر بویراحمد سفلی ،،درود بر حماسه دو اسفند ۹۸ درود بر هر کسی که یک قدم صادقانه برای مردم برمیدارد و خدا ریسمان وحدت یعنی جناب روشنفکر را در پناه خود و بی بی خاتونین برای خدمت به مردم نگهدارد انشاالله

وحید سه شنبه , 8 مهر 1399 - 1:39

درود برشما منتقدگرامی خدایی درطول هشت سال حتی یکبار درمجلس ورسانه ملی سرکله اش پیدانشد