نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی بیماران کرونایی در کهگیلویه راه‌اندازی شد + تصاویر

سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ادامه تصریح کرد: این نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی توانایی افزایش تا ۷۰ تخت را نیز دارد.

کد خبر : 14248
تاریخ انتشار : جمعه ۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵

دکتر محمدطاهر طیب زادگان با اشاره به راه اندازی نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی اظهار داشت: نقاهتگاه بیماران کرونایی با امکانات تخصصی و رفاهی کامل در ساختمان آموزشگاه بهورزی واقع در بیمارستان راه‌اندازی شد که بعد از ترخیص بیماران از بخش های عفونی و داخلی بیمارستان به این مکان منتقل تا ادامه روند درمان طبق پروتکل ابلاغی وزارت بهداشت و درمان یعنی سپری نمودن دوران نقاهت انجام گیرد.

به گزارش پایگاه خبری مهر‌دنا از دهدشت، سرپرست شبکه بهداشت و درمان در ادامه تصریح کرد: این نقاهتگاه ۴۰ تختخوابی توانایی افزایش تا ۷۰ تخت را نیز دارد.

وی تصریح کرد: نقاهتگاه بیماران در دو مکان مهیا شده که نقاهتگاه شماره یک بیماران در ساختمان آموزشگاه بهورزی و شماره دو در بخش اعصاب و روان بیمارستان امام خمینی(ره) برای پرسنل درگیر بیماری کرونا دو مهمانسرا واقع در بیمارستان تدارک دیده شده است.

دکترطیب زادگان با اشاره به خدماتی که در این نقاهتگاه ارائه می‌شود تاکید کرد: در این نقاهتگاه روزانه بیمارانی که دوره درمان را طی کردند ویزیت و خدمات درمانی توسط کادر درمان و مراقبین سلامت ارائه می شود و توسط نیروهای حراستی به صورت شبانه روز محافظت شده و تغذیه آنها توسط شبکه بهداشت و درمان شهرستان انجام می‌شود.

وی ابراز کرد: از تلاش و همت همکارانی که در راه‌اندازی این نقاهتگاه و نیز همکاری‌های صورت گرفته در خصوص مبارزه با بیماری کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه بهداشت و درمان با تمام توان در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان آماده و به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت هستند امیدوارم که مردم شهرستان با همکاری با مجموعه بهداشت و درمان و عزمی بسیارمحکم، در جهت شکست این ویروس اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.