بازدید روشنفکر از فرمانداری بویراحمد

 روشنفکر: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد؛ از رقبای انتخاباتی انتظار همراهی و همکاری دارم+تصاویر

منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از فرمانداری بویراحمد بازدید و از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت تقدیر کرد.

کد خبر : 13627
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳

مهر دنا/ منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا از فرمانداری بویراحمد بازدید و از تلاش‌های عوامل اجرایی انتخابات اعم از هیئت اجرایی و نظارت تقدیر کرد.

به گزارش مهر دنا، مهدی روشنفکر با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات گفت: مردم با حضور با شور و شعور خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر وفاداری خود به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را نشان دادند.

وی همچنین بصیرت و زمان شناسی مردم بویراحمد و دنا را ستودنی دانست و ادامه داد: فصل رقابت‌ها تمام شده و دیگر باید رفاقت‌ها را آغاز کنیم تا بلکه بتوانیم برای خدمت به مردم به عنوان ولی نعمتان انقلاب گامی مفید بر داریم.

روشنفکر خواستار همراهی و همکاری رقبای انتخاباتی برای رفع کمبودها و سرعت بخشیدن به قطار توسعه شد و ادامه داد: خود را نماینده تمام مردم می‌‍‌دانم نه یگ گروه، جریان، منطقه و طایفه.

این عضو هیئت علمی دانشگاه عنوان کرد: برای تحقق مطالبات و خواسته‌های بحق مردم در حد توان و تا جایی که قانون اجازه داده است، کوتاهی نمی‌کنم.

روشنفکر خاطرنشان کرد: با نگاه تنگ نظرانه نمی‌شود به توسعه کمک کرد و متاسفانه عده‌ای همچنان به مسموم کردن فضا، جو سازی و اتهام زنی در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی ادامه می‌دهند که این بی اخلاقی‌ها آفت نزدیک شدن دل‌ها ، همدلی و همگرایی است.

روشنفکر توهین به شخصیت‌های سیاسی و نخبگان در حوزه‌های مختلف را مذموم دانست و ادامه داد: تخریب‌های با برنامه و بدون پشتوانه راه به جایی نمی‌برد و در نهایت از این رفتار و عمل خود پشیمان می‌شوند.

شاهرخ کناری فرماندار بویراحمدبا تبریک به مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا گفت: موفقیت حضرتعالی در این دوره از انتخابات با پشتوانه بالای رای مردمی بیانگر داشتن لیاقت است.

وی با تاکید بر اینکه مردم همچون دیگر انتخابات گذشته حماسه خلق کردند، افزود: امیدوارم با اتکال به خدواند منان بتوانید برای تحقق مطالبات به حق مردم موثر واقع شوید و در این زمینه آمادگی همکاری داریم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

امیدوار چهارشنبه , 7 اسفند 1398 - 23:27

دکتر کناری واقعا فرمانداری هست ک همه دوسش دارن و کار بلد و فعال هست