نشست مهدی روشنفکر با استاندار و معاون سیاسی+تصاویر

مهدی روشنفکر در نشست‌های جداگانه با حسین کلانتری استاندار و احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار  از تلاش‌های تمامی عوامل اجرایی و متولیان امر برگزاری انتخابات تقدیر و  تشکر کرد.

کد خبر : 13595
تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸

مهر دنا/ نشست مهدی روشنفکر منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی و امنیتی وی برگزار شد.

به گزارش مهر دنا، مهدی روشنفکر در نشست‌های جداگانه با حسین کلانتری استاندار و احد جمالی معاون سیاسی و امنیتی استاندار  از تلاش‌های تمامی عوامل اجرایی و متولیان امر برگزاری انتخابات تقدیر و  تشکر کرد.

در این نشست‌ها حسین کلانتری و احد جمالی از اخلاق مداری و رعایت قانون توسط هواداران و تیم ستاد وی تشکر کردند.

 

مهدی روشنفکر منتخب مردم بویراحمد و دنا در مجلس یازدهم امروز در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد و معاون سیاسی امنیتی استاندار با بیان اینکه مردم استان با حضور ۷۰ درصدی خود در انتخابات بار دیگر اصل وفاداری به نظام و انقلاب و آرمان‌‌های انقلاب و شهدا را نشان دادند اظهار کرد: بیش از هر چیز این حضور مایه فخر و مباهات است و باید قدردان چنین مردمی باشیم.

منتخب مردم بویراحمد و دنا ادامه داد: مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در همه میادین از مبارزات قبل از انقلاب گرفته تا دفاع مقدس و در همه مراحل از جمله در تنگناها و مشکلات برای حفظ و استمرار این شجره طیبه حضور حماسی و بصیرتمندانه داشته‌اند.

وی با قدردانی از همه مردم و مسوولان از جمله استاندار و معاون سیاسی و سایر دست اندرکاران انتخابات تصریح کرد: این دوره از انتخابات با درایت استاندار و مدیریت خوب ایشان یکی از بهترین دوره‌ها بودکه با کمترین هزینه انتخابات را پشت سر گذاشتیم.

روشنفکر افزود: باید این دستاورد بزرگ را پاس بداریم و در کنار مسوولان استان و همراه با مردم جهت توسعه و آبادانی شهر و دیارمان تلاش مضاعف کنیم چرا که هر چند کارهای بزرگی به برکت انقلاب در استان و شهرستان‌های بویراحمد و دنا انجام شده لیکن باید با کار جهادی به دنبال رفاه حداکثری مردم در همه عرصه‌ها باشیم.

وی گفت: دست همکاری و یاری به همه مردم چه آن‌هایی که به ما رأی دادند و چه آن‌هایی که دیگران را مد نظر داشتند و مسوولان و به ویژه استاندار جهادی و مردمی می‌دهم و برای رفع مشکلات این حوزه انتخابیه از همه توان، وقت و انرژی خود نهایت استفاده را خواهم کرد.

پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 6
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پردل دوشنبه , 5 اسفند 1398 - 21:56

درود بر نماینده مردمی حاج مهدی روشنفکر

خانم یزدانپناه دوشنبه , 5 اسفند 1398 - 22:14

به عنوان یه فرهنگی از نظارت ودرایت خوب جناب آقای کلانتراستاندر استان کهگیلویه وبویراحمد ومعاون سیاسی امنتی ایشان جناب آقای دکترجلالی که واقعا مایه فخر هستن بر روند انتخابات تقدیر وتشکر می نمایم

س سه شنبه , 6 اسفند 1398 - 0:36

درود برتو اقای روشن فکر انشالا که تمام کارهای نیمه تمام دزدزدان را باخلوص ونیت پاک تمام کنی که مرد باایمان وپاکی هستی ولایق نماینده استان باید سالها قبل باشما بود وکمک به مردم محروم وفقیر استان به سوی شما است انشالا که پیروز هستید همان طوری که پیروز میدان شدید دربرابر دشمنان خائن ….ب…بهزیستی شهرستان بویراحمدارزوی توفیق

س سه شنبه , 6 اسفند 1398 - 1:33

چرا متن من رامنتشر نکردی

س سه شنبه , 6 اسفند 1398 - 1:34

چی شد متن من

حسین معصومی زاد سه شنبه , 6 اسفند 1398 - 18:02

انشاله که جناب آقای روشنفکر منشإ خدمات ارزنده و‌خیر خواهانه برای حوزه انتخابی و استان باشند و نسبت به اجرای عدالت کمر همت ببندند