تقدیر ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بخش لوداب از مردم

ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بخش لوداب از مردم این دیار به دلیل حضور پرشور و باشکوه در اجتماع یوم الله ۹ دی تقدیر کرد.

کد خبر : 11873
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۱

مهر دنا/ ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بخش لوداب از مردم این دیار به دلیل حضور پرشور و باشکوه در اجتماع یوم الله ۹ دی تقدیر کرد.

به گزارش مهر دنا از لوداب، در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر مردم بصیر و ولایتمدار بخش شهید پرور لوداب همگام با امت خداجوی ایران اسلامی در سالروز حماسه ماندگار و جاوید یوم الله ۹دی(روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) بار دیگر نغمه ولایتمداری و شور انقلابی خویش را طنین انداز کرده.

امروز افسران دلاور عرصه ایمان، اخلاص و رشادت که جامه بصیرت و تقوا زیبنده قامت رشیدشان بود؛ آمده بودند تا بگویند در حمایت از حریم ولایت و خون پاک شهیدان گلگون کفن ذره ای مماشات نکرده و به فریب خوردگان داخلی و منافقین و زراندوزان هم اجازه نخواهند داد، ثمره خون های پاک را فدای مطامع نفسانی کنند.

ستاد برگزاری مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی بخش لوداب از حضور پرشور، و معنوی شما مردم قدرشناس، انقلابی و بصیر بخش لوداب در مراسم یوم الله ۹دی، ازتمامی آحاد مختلف مردم،گروها و احزاب ، خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثار گران، روحانیون،فرهنگیان، بسیجیان، نظامیان غیور و دلاور وهمه ارگانها و نهادا و سازمانها،خاصه فرماندهی محترم و محبوب و مجموعه همکارانشان در تیپ فداکار و همیشه در صحنه ۴۸فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صمیمانه قدردانی نموده و از درگاه حی سبحان(جل واعلی) توفیقات همگان را مسئلت دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 3
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

محمد دوشنبه , 9 دی 1398 - 21:39

تشکر از مردم فهیم و همیشه در صحنه منطقه لوداب که بار دیگر افتخار آفریدن و باعث یاس و نو امیدی نقشه های شوم دشمن شدند .ونشان دادند که همیشه ودر همه حال در صحنه حضور دارند .

لودابی سه شنبه , 10 دی 1398 - 9:41

درود بر لودابیان همیشه قهرمان

بسیجی. سه شنبه , 10 دی 1398 - 9:42

خدا قوت خدمت دکتر حکمتیان فرمانده محترم تیپ ۴۸فتح استان