حضور «مهدی روشنفکر» در اجتماع ۹ دی از دریچه دوربین مهر دنا/ ۹ دی روز میثاق امت با ولایت است

استاد مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه و از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از میدان جانباز و هفتم تیر به جمع راهپیمایان ۹ دی پیوست.

کد خبر : 11854
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷

مهر دنا/ استاد مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه امروز در جمع راهپیمایان ۹ دی یاسوج حاضر شد.

به گزاش مهر دنا، استاد مهدی روشنفکر عضو هیئت علمی دانشگاه و از فعالان سیاسی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد از میدان جانباز و هفتم تیر به جمع راهپیمایان ۹ دی پیوست.

دکتر مهدی روشنفکر فعال سیاسی و اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد، در حاشیه‌ی شرکت در راهپیمایی عظیم مردم شهر یاسوج به مناسبت روز ۹ دی ماه، در مصاحبه با خبرنگار مهردنا، ضمن گرامیداشت سالروز حماسه ۹ دی ماه، این روز را “روز دفاع از عزت این سرزمین و حریم امت اسلام، امامت و ولایت” دانست و بر توجه به بُعد ولایتمداری این حماسه‌ی تاریخی در تمام امور تاکید نمودند و نهم دی ماه را نمایش بصیرت انقلابی و عشق به میهن مردم دانستند و افزودند: یقیناً ۹دی، روز وحدت،اتحاد، همدلی،بصیرت و روز میثاق امت با ولایت می باشد.

وی با بیان اینکه دل‌های پاک مردم ایران به اهل بیت (ع)، روح بلند شهدا و مفاخر بزرگ این سرزمین گره خورده است و با پیروی از ولایت اجازه نخواهند داد دشمنان کاری از پیش ببرند بیان داشت؛ که نمونه‌ی تداوم بصیرت و ولایت‌مداری مردم، حضور در راهپیمایی ۹ دی ماه می باشد.

روشنفکر بار دیگر در باب جایگاه حماسه تاریخ ساز ۹ دی ماه افزودند که این روز مهم تمام محاسبات دشمنان انقلاب اسلامی را به هم ریخت و نشان داد که ملت صبور و مقاوم ایران، با وجود تمامی اختلاف سلایق با بصیرت، ولایتمداری و وحدت قادرند در برابر دشمنان نظام اسلامی و کشور مقاومت نمایند، خداوند متعال هم طبق وعده‌ی خود، آنان را از برکت خود محروم نخواهد کرد و بارها در طول این ۴۰ سال همه ما شاهد لطف الهی نسبت به این ملت بوده ایم.

وی خاطرنشان کرد: باید مواظب باشیم خدای ناکرده با اشتباه ما و نفوذ بیگانگان، روز ۹ دی، خود به عاملی برای تفرقه افکنی میان جریانات و احزاب سیاسی داخلی تبدیل نگردد.

روشنفکر بیان کرد: خلاصه‌ی کلام ۹ دی ماه نباید محصولی جز پیروی از ولایت، وحدت و همدلی تمام احزاب و جریانات سیاسی انقلابی برای ایستادگی در مقابل نفوذ بیگانگان و حرکت به سمت توسعه و تمدن نوین اسلامی داشته باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 1
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خادمی دوشنبه , 9 دی 1398 - 18:29

جریان ندای وحدت ، نماد بصیرت ، انتی فتنه ، میثاق ، همدلی و ولایتمداریست